همنواز

توبین بل در فیلم اره 11 حضور خواهد داشت

بازی‌های قاتل زنجیره‌ای معروف که با هنرنمایی « توبین بل » پیش می‌رود، هنوز به پایان نرسیده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

پس از بازگشت «توبین بل» به نقش »جان کرامر» در فیلم اره 10 (Saw X)، این بازیگر اعلام کرده است که قصد دارد بار دیگر این نقش را در فیلم Saw 11 تکرار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


توبین بل در فیلم اره 11 حضور خواهد داشت

به گزارش لس آنجلس تایمز، این بازیگر در گفت‌وگویی درباره حضور طولانی‌مدت خود در فرنچایز اره صحبت کرد که اکنون به دو دهه رسیده است. پس از موفقیت فیلم اره 10، خبر از ساخت فیلم Saw XI منتشر شد؛ اما مشخص نبود که آیا «بل» در نقش «جان کرامر» بازمی‌گردد یا خیر.

حالا «بل» به‌طور رسمی تأیید کرد که او یکی از شخصیت‌های اصلی در فیلم جدید اره خواهد بود؛ هرچند جزئیات بیشتری ارائه نکرد. این بازیگر 82 ساله همچنین از اشتیاق خود برای ادامه توسعه شخصیت این قاتل صحبت کرد.

«بل» درباره موفقیت اره 10 گفت:

همه چیز به نوشتن فیلمنامه بستگی دارد. ماجرا تنها به یک نفر پشت در با نور جانبی ختم نمی‌شود. من واقعاً مشتاقم که به توسعه این شخصیت ادامه دهم. شخصیت «جان کرامر» هنوز کارش تمام نشده است. چیزهای بیشتری برای یاد گرفتن درباره او وجود دارد.

بل در این مصاحبه اعتراف کرد که ژانر ترسناک شخصاً مورد علاقه او برای تماشا نیست. او در توضیح این مسئله گفت:

فیلم‌های ترسناک تجربه‌ای حسی هستند که شما کنترلی بر آن ندارید. شما به‌طور غیر فعالانه تماشا نمی‌کنید. بعضی افراد این لحظات را دوست دارند.

توبین بل

جزئیات داستانی فیلم اره 11 هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به حضور این بازیگر در این پروژه، احتمالاً فیلم دیگری خواهد بود که پیش از مرگ «جان کرامر» جریان دارد.

فیلم اره 10 در بین قسمت اول و دوم فرانچایز اره قرار داشت و به همین دلیل امکان بازگشت «بل» به این نقش فراهم شد. با توجه به استقبال مثبت طرفداران از اره 10، تعجبی ندارد که دنباله بعدی نیز بیشتر به شخصیت قاتل اره‌ای بپردازد و با حضور دوباره این بازیگر به کاوش در این نقش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز فوق‌العاده ترسناک ارّه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *