تغییر جنسیت و چهره شهره لرستانی و تبدیل شده به مازیار! [+عکس ریش و سبیل دار شدن]

ریش و سبیل مازیار لرستانی جنجالی شد و در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

تصویری از مازیار لرستانی بدون کلاه و به هماره ریش منتشر شد. در ادامه با خبر ریش در آوردن مازیار لرستانی همراه فیگار بمانید.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

ریش و سبیل مازیار لرستانی

ریش در آوردن شهره لرستانی به نام جدید مازیار لرستانی باری دیگر در رسانه‌های داخلی بازتاب گسترده‌ای داشته عکسش را با فتوشاپ درست کرده‌آند و بالا می‌بینید.

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

شهره لرستانی ریش در‌ آورد

عکسی جالب از شهره لرستانی بازیگر سرشناسی که به تازگی تغییر جنسیت داده بدون کلاه و به هماره سیبیل منتشر شد. در حالی که این ریش و سبیل مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم های شهره – مازیار لرستانی است و تغییر جنسیت ربطی به ریش دراوردن ندارد.

عکس ریش و سیبیل مازیار لرستانی

ریش و سبیل مازیار لرستانی
ریش در آوردن شهره لرستانی, ریش در آوردن مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. مازیار در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد و باعث دردسر هایی برای این بازیگر شد. بر خلاف شایعات چند روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “تغییر جنسیت و چهره شهره لرستانی و تبدیل شده به مازیار! [+عکس ریش و سبیل دار شدن]

  1. چقدر قیافه ایشان متفاوت شد و کاش می‌دانستم دکتر ایشان کیست که اینقدر کارش عالی و ماهرانه است؟
    بسیار قیافه شان جالب شده است ولی خب فعلا مردم به چهره جدید عادت نکردند.انشاالله که موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *