از دست ندهید: خودکشی امیر تتلو پس از اسیدپاشی سحر قریشی [+تصویر و ویدئو جنجالی]

خودکشی امیر تتلو به نظر عجیب‌ترین اتفاق چند سال اخیر ایران در حوزه خواننده های منشوری باشد. تتلو هیچ وقت آدم قابل پیش‌بینی‌ای نبود…

امیر تتلو  جنجالی‌ترین خواننده ایرانی یک دهه اخیر باشد. از تلاش برای گرفتن مجوز تا دیدار با ابراهیم رئیسی در آستانه انتخابات 96، خالکوبی‌های متعدد روی اعضای بدن و ادبیات خاصی که همواره به کار می‌بُرد، همه و همه او را در این مسیر هدایت می‌کرد. این اواخر هم که ازدواج با سحر قریشی باز هم او را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا در جدیدترین اقدام (پس از اخبار مبتنی بر اسید پاشی روی صورت سحر قریشی) خبرسازش گفته بود که در کنسرت آخرش خودکشی خواهد کرد.

خودکشی امیر تتلو پس از اسیدپاشی روی صورت سحر قریشی

خودکشی تتلو

خودکشی امیر تتلو
خودکشی امیر تتلو

امیر تتلو چند روز پبش مدعی شده بود خودکشی اش در کنسرت حقیقت دارد و شوخی نیست. او پیشتر اعلام کرده بود که قصد به خودکشی دارد. هرچند برخی معتقد بودند این هم ترفندی برای افزایش فروش بلیط بوده اما خودش نظر دیگری داشت.

امیر حسین مقصودلو شب گذشته در یوتیوب نوشت: 

من میخوام بدونم شاید مرگ اون چیزیه که باید ازش رد بشی !! شاید اصلا تموم شدن نیست! شروع شدنه! شاید اینم مثل همه ی چیزا دروغه 😃 شاید اینم مثل خیلی چیزا بَدِش کردن که ازش بترسی و سمتش نری 🤷🏻

میخوام ببینم مثل همیشه اگه چیز خوبی بود واسه شما هم تعریف کنم و درباره ش حرف بزنم و شعر بنویسم!

من دوست دارم یه گلوله شلیک شه به قلبم و سعی کنم بازم واسم براتون بخونم و آهنگ قطع نشه و تموم که شد بیوفتم تو جمعیت رو دستای خودتون بمیرم !! من دوست دارم جلوی چشم شما و در حال خوندن بمیرم !!

عکس مربوطه به خودکشی امیر تتلو را در ادامه ببینید:

اسیدپاشی روی صورت سحر قریشی, اقدام به خودکشی تتلو, اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی, تتلو خودکشی
اسیدپاشی روی صورت سحر قریشی, اقدام به خودکشی تتلو, اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی, تتلو خودکشی, خودکشی امیر تتلو

تتلو خودکشی را گویا جدی گرفته است، او گفته:

با آهنگ جدید باور میکنید که قراره دیگه امیر تتلویی وجود نداشته باشه ! کلا حرف من سنده !! یه بار بگم میشه !! اینو که هزار بار گفتم میخوای نشه ؟

تتلو بازهم بر جدی بودنش بر مساله خودکشی تاکید کرد و نوشت: وسط اینهمه تتو و تمرین و کارای کنسرت و هندل کردن نوازنده ها ، آهنگ جدید حاظره ! امّا جلد نه ! جالب نیست ؟

من با این همه کار ، هنوز میبینی دارم میخونم برات و شما انگار نه انگار !! طرف کلا چهل روز بیشتر زنده نیست اونوقت شما چهار تا سابسکرایب نمیکنید و چهار تا بلیط نمیگیرین لااقل برای آخرین بار ببینینش !!

بعدم که امیر تتلو مُرد همه میزنین تو سرتون که عه چرا اینهمه گفت و ما فکر کردیم شوخی میکنه !! گفتم که آدما شوخی شوخی به گنجشکها سنگ میزنن و گنجشک ها جدی جدی میمیرن

او در ادامه حرف هایی زد که به دلیل خشن بودن آن را بیان نمی کنیم اما خلاصه اش این بود که از هوادران خواسته بود بعد از مرگ او را بخورند!

همه این ماجرا پس از اخبار اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی منتشر شد.

سحر قریشی در تازه ترین تصویری که از خود به اشتراک گذاشته است تتوهایی روی صورتش دارد که به زعم برخی کاربران بر اثر اسیدپاشی تتلو به این شکل درآمده است. این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی های عجیب کردند. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

تتوی صورت سحر قریشی

خودکشی امیر تتلو
خودکشی امیر تتلو

بررسی ها نشان می دهد روی صورت سحر قریشی رد تاتوهای نیمه کاره است و تصاویر منتشره مبنی بر اسیدپاشی امیر تتلو روی صورت این بازیگر زن سابق سینمای ایران صحت ندارد. همچنین در خصوص خودکشی امیر تتلو و اقدام به خودکشی تتلو باید گفت بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در واکنش به ماجرای خودکشی احتمالی تتلو می‌نویسد: ایده‌های تبلیغاتی کنسرت «امیر تتلو» برای هر اجرا متفاوت است. از فحاشی های رکیک به طرفدارانش بگیر تا مطرح کردن «برگزاری مراسم خواستگاری رسمی از سحر قریشی روی استیج».

اخبار بیشتر:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *