هرآنچه که درباره ازدواج پژمان جمشیدی باید بدانید + افشا کردن ازدواج پژمان جمشیدی در برنامه عادل فردوسی پور

پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش با نگار فرهمند بلاگر ایرانی چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ یا صرفا شایعه‌ای است که در فضای مجازی منتشر شده است؟

مطالبی که در ادامه این نوشتار می‌خوانید، اخباری است که در فضای مجازی منتشر شده بود و بازنشر کردیم. اما خبرنگاری به نام امین فردین در کانال یوتیوب خود می‌گوید که مدتی پژمان جمشیدی با نگار فرهمند ازدواج کرد و خانه‌ای در ترکیه خرید، به دلایلی، اما به زودی از او نیز طلاق خواهد کرد. این خبرنگار توصیف خوبی از پژمان جمشیدی نمی‌کند و کلا دنیای هنر را دنیای پیچ در پیچی می‌خواند.

بیشتر بخوانید:

از شکایت گلزار از شاهین صمدپور خبرنگار تا ادعای جدید امین فردین درباره طلاق [+ویدیو]

پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش

پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش
پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش

نگار فرهمند نیز بلاگری است که مدتی در قبرس درس خوانده و حالا با جمشیدی ازدواج کرده است. فردین رابطه این دو را به رابطه بهرام رادان و همسرش ربط می‌دهد و می‌گوید بلاگرها چه مخی میزنند!

ویدیویی از پژمان جمشیدی:


نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی قبل و بعد عمل

نگار فرهمند که عمل زیبایی انجام داده است، تغییر بسیاری کرده، در ادامه تصویر او را ببینید:

پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش
نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی قبل و بعد عمل

اخبار بازنشر

شاید باورتان نشود که منابع آگاه گفته‌اند پژمان جمشیدی نظرش به ازدواج کردن بالکل منفی است و هیچ برنامه‌ای برای ازدواج ندارد. اما گاهی رسانه‌ها به ازدواج کردن پژمان جمشیدی با سلبریتی‌های دیگر می‌پردازند.

همانطور که قبل‌تر با خبر کادوبازی با دختری ناشاناس جلب توجه کرده بود که برخی می‌گفتند این عکس دست حلقه‌دار مرتبط با ریحانه پارسا است. نظر شما چیست؟

بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس بلاگر مرحوم + [علت فوت ناگهانی او]

کادوی پژمان جمشیدی برای همسرش

همین رسانه‌ها درباره همسر پژمان جمشیدی و این حلقه گران قیمت نوشته‌اند:

انگشتر همسر پژمان جمشیدی مخاطبان را شوکه کرد. نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی با انتشار عکس حلقه ازدواجش اینستاگرامش را بروز کرد.

شما همراهان عزیز می‌توانید عکس حلقه همسر پژمان جمشیدی را در تصویر زیر ببینید:

پژمان جمشیدی عروسی نرده است. قبل از پرداختن به عکس ازدواج نگار فرهمند و پژمان جمشیدی که شایعه‌ای سینماطور بیش نیست، کمی از بیوگرافی پژمان جمشیدی بدانید. وی در ابتدا فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در فوتبال آغاز کرد اما پس از ناکامی، وارد عرصه بازیگری شد.

پژمان جمشیدی ازدواج نکرده و امروزه بازیگر بسیار مطرح و شناخته شده‌ در ژانر کمدی است. او همچنین یکی از پولساز ترین بازیگران مرد ایرانی نیز محسوب می‌شود که شایعه عروسی نگار فرهمند و پژمان جمشیدی یکی از آخرین اخبار پیرامون وی بوده.

خبر ازدواج کردن پژمان جمشیدی

قبل‌تر رسانه‌های داخلی به مراسم عروسی پژمان جمشیدی و همسر بلاگرش در باغسرا پرداخته بودند و شایعاتی را با تیترهایی عجیب غریب همچون خواهر پژمان جمشیدی برای برادرش سنگ تمام گذاشت را برای این سلبریتی بوجود می‌آوردند.

تصاویر مراسم عروسی پژمان جمشیدی منتشر شد

البته پژمان جمشیدی این روزها در جریان برخی از اتفاق‌های کشور هم خود را سر تیتر رسانه‌های داخلی کرده که یکی از آن‌ها با تیتر بعد از علی دایی و مهران مدیری نوبت به پژمان جمشیدی رسید! بین مردم در حال دست به دست شدن است.

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستان و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.

تصاویر مراسم عروسی پژمان جمشیدی منتشر شد
پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش

در اردیبهشت ماه امسال بود که شایعاتی مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با نگار فرهمند که بلاگری شناخته شده در اینستاگرام است منتشر شد. اکنون نیز شاهد تصاویر ازدواج آن‌ها هستیم.

جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است. او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد.


افشا کردن ازدواج پژمان جمشیدی در برنامه عادل فردوسی پور

در ادامه می‌توانید مصاحبه پژمان جمشیدی با عادل فردوسی پور را ببینید:

او در این مصاحبه به عادل فردوسی پور گفت:

بلاخره من الان 46 سالمه و بلاخره باید یک تصمیمی برای ازدواجم بگیردم. همین الان هم خیلی دیر شده.

همچنین او در پاسخ به این سوال که الان تصمیم گرفتی دیگر عادل فردوسی پور پاسخ داد:

آره. اگر بخواهم در هر صورت حداقل یه حظی از داشتن فرزند ببرم. الان خیلی دیر شده و دیرتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *