از شکایت گلزار از شاهین صمدپور خبرنگار تا ادعای جدید امین فردین درباره طلاق [+ویدیو]

خبر ازدواج محمد رضا گلزار بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت در ادامه به پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور در این زمان می‌پردازیم.

به تازگی خبر ازدواج رضا گلزار توسط خودش تأیید شد و جنجالی در فضای مجازی به پا کرد. در همین زمان خبری تحت عنوان شکایت محمد رضا گلزار از شاهین صمدپور به گوش می‌‎رسد. در ادامه به جزئیات شکایت گلزار از صمدپور می‌پردازیم.

بسیاری از خبرگزاری‌ها از این مورد می‌گویند که شواهد نشان می‌دهد گلزار در حال طلاق دادن آیسان آقاخانی است. اما سوال اینجاست که این اتفاق درباره ازدواج محمدرضا گلزار چه ربطی به ماجرای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات دارد؟ خبرگزار امین فردین ادعایی را مطرح کرده است که در لینک ذیل می‌توانید بخوانید:

خبر طلاق گلزار و آیسان حقیقت دارد؟ + [تصاویر مادر گلزار و آیسان]

پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور

شکایت گلزار از صمدپور

محمدرضا گلزار از فعال رسانه‌ای، شاهین صمدپور با عناوین اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عادی شکایت کرده است. طی چند روز گذشته شاهین صمدپور در استوری اینستاگرام خود خطاب به یک سوپراستار نوشت:

آقای سوپراستار سیاهی لشکر اجاره می‌کنه که دنبال ماشینش بدوئن. به نظرم این آدما مثل گدا‌هایی می‌مونن که برای بازار گرمی خودشون جلوی خودشون چند اسکناس روی زمین میندازن که بقیه هم تشویق بشن بهشون کمک کنند!

بیشتر بخوانید:

ویدیو : واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور
پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور

در حال حاضر به نظر می‌رسد که محمدرضا گلزار از شاهین صمدپور شکایت کرده است. چند روز قبل هم دو فعال رسانه‌ای دیگر حسین لامعی و بهمن بابازاده، اعلام کردند که گلزار از آن‌ها شکایت کرده است. در پی این موضوع شاهین صمد پور به این شکایت واکنش نشان داد و ویدیویی در این مورد منتشر کرد.

واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

در ادامه می‌توانید واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار را ببینید:


محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد.

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینه بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *