برخورد خاکی و صمیمانه شهریار فوتبال با طرفدارش [+ ویدیو ماشین لاکچری علی دایی]

شهریار فوتبال ایران با اینکه در جهان چهره‌ای شناخته شده و محبوب به شمار می‌آید، اما باز هم با هواداران و طرفداران خود کاملا خاکی و صمیمانه برخورد می‌کند. در ادامه مطلب با جزئیات برخورد خاکی علی دایی و همچنین ماشین لاکچری شهریار فوتبال ایران همراه فیگار باشید.

ماشین های علی دایی همیشه از لوکس ترین های ایران بوده است که بسیاری از هواداران این چهره را مجذوب خود کرده است.

برخورد خاکی علی دایی با طرفدار (+ویدیو ماشین سوپر لاکچری)

برخورد خاکی علی دایی با هوادارنش [+ از بنز و بی‌ام‌و تا تویوتا]

برخورد خاکی علی دایی با هوادارنش, ماشین لوکس و لاکچری علی دایی
برخورد خاکی علی دایی با هوادارنش, ماشین لوکس و لاکچری علی دایی

علی دایی در خصوص زندگی شخصی اش در برنامه “فوتبال 360” توضیحاتی داد. او گفت:

حاشیه مبنی بر 2 بار ازدواج کردن من صحیح نیست؛ من یکبار ازدواج کردم و دو دختر دارم. دختر بزرگم دنیز در انگلیس مشغول تحصیل است و دختر کوچک ترم نورا در کنار من است.

این خودرو که در ویدیو مشاهده می‌کنید تویوتا CH-R نام دارد از مدل های هات هاچ است. البته قیمت آن نسبت به خودروهای دیگر علی دایی پایین‌تر است و در کشورمان به مبلغ یک میلیارد و نیم خرید و فروش می‌شود. علی دایی اسطوره فوتبال فوتبال ایران طی فیلم که در فضای مجازی وایرال شده است برخورد عامیانه و خاکی با یکی از هوادارانش دارد.

فیلم ماشین فوق لاکچری علی دایی و برخورد خاکی وی با طرفدارش را تماشا کنید:

او فوتبالیست پیشکسوت ایرانی است. دایی تا چندی پیش آقای گل فوتبال جهان بود و به تازگی رونالدو رکورد گل های شهریار را زده است. علی دایی دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد.

دنیز دختر علی دایی در آمریکا به همراه مادرش زندگی می کند و نورا نیز از همسر دوم علی دایی است. اخیرا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که به گفته کاربران فضای مجازی گفته می شود که علی دایی یک پسر دارد که تا به حال از او رونمایی نکرده است.

علی دایی و همسرش:

برخورد خاکی علی دایی با هوادارنش, ماشین لوکس و لاکچری علی دایی
برخورد خاکی علی دایی با هوادارنش, ماشین لوکس و لاکچری علی دایی

رفتار علی دایی با طرفدارانش همواره زبان زد عام و خاص بوده و شاید از معدود کسانی است که همه مردم باور دارند هرآنچه که داشته باشد نیز برای وی کم است.

ماشین‌ها و خانه‌های لاکچری علی دایی نیز همواره در طول این سال‌ها حاشیه هایی نیز به همراه داشته اما همواره مردم ایران یکصدا به پشتیبانی از این فوتبالیست محبوب پرداخته‌اند.

اگر شما نیز از رفتارهای این پیشکسوت محبوب فوتبال ایران با هوادارانش خاطره‌ای دارید، آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

اخبار بیشتر:


2 thoughts on “برخورد خاکی و صمیمانه شهریار فوتبال با طرفدارش [+ ویدیو ماشین لاکچری علی دایی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *