مراسم لاکچری ازدواج دنیز دایی در دبی حقیقت دارد؟ [+عکس]

ویدیوی قدیمی از مراسمی که علی دایی در آن حضور داشته در فضای مجازی منتشر شده و درباره آن گفته می‌شود که مربوط به مراسم عروسی دختر دایی می‌باشد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. دایی متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل است. او در سال 1383 با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. دختر علی دایی چند سالی است در خارج از کشور زندگی می‌کند. ماجرای عروس شدن دختر علی دایی خبری است که این روزها شایعه زیادی ساخته است.

بسیاری از علاقه‌مندان به این اسطوره تکرار نشدنی به دنبال کردن زندگی شخصی وی هستند که ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا بدون جهت‌گیری آنچه را که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته در اختیار شما بگذاریم. در ادامه با ما بمانید تا به اطلاعات تکمیلی نسبت به شایعه یا واقعیت مراسم عروسی دختر دایی بپردازیم.

مراسم عروسی دختر دایی

تصاویر لو رفته از مراسم عروسی دختر دایی در دبی +[دنیز دایی ازدواج کرد]
مراسم عروسی دختر دایی, عروس شدن دختر علی دایی
ویدیوی قدیمی از مراسم عروسی که علی دایی در آن حضور داشته در فضای مجازی منتشر شده و درباره آن گفته می شود که مربوط به عروسی دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی اسطوره فوتبال ایران می باشد.

ازدواج و عروسی دختر علی دایی

درباره انتشار این ویدیو نوشته شده که در حالی که مردم ایران عزادار مرگ دختر ۲۲ ساله‌ای به نام مهسا امینی می‌باشند اما علی دایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی برای دختر خود کرده است.

اولین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می‌گوید:

دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

چندی قبل سایت‌های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند:

مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه‌ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی‌کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم. اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم. بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

فیلم خبری شنا کردن دختر علی دایی را ببینید:

 

بیوگرافی علی دایی

تصاویر لو رفته از مراسم عروسی دختر دایی در دبی +[دنیز دایی ازدواج کرد]
ازدواج علی دایی, بیوگرافی علی دایی
علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری که در آن متولد شده بود، یعنی تیم استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل، به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاهی تاکسیرانی تهران، به تیم بانک تجارت ملحق شد.

او در طی چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت در ۷۵ بازی نقش داشت و موفق شد که بیش از ۴۰ گل برای این تیم به ثمر برساند. باشگاه بعدی دایی که طرفداران زیادی هم دارد، پرسپولیس است. علی دایی در سال ۷۳ – ۷۴ شمسی به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:

همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت:

همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید:همسرم فرزند اول خانواده است.

بخشی از فیلم رقص دنیز دایی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون [+ویدئوی کامل]
عکس جنجالی از نوه دار شدن امین حیایی
ماجرای فیلتر شکن گوگل outline vpn چیست؟ [+نحوه فعال‌سازی]
پرت شدن مونا بانکی پور در استخر و ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی [+ویدئو]
پشت پرده خودنمایی همسر رونالدو از زبان تتلو [+عکس]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “مراسم لاکچری ازدواج دنیز دایی در دبی حقیقت دارد؟ [+عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *