حرکات عجیب دنیز دایی جنجالی شد! [+فیلم]

ویدئوی لو رفته از دختر علی دایی چند ورزی است که رسانه‌‌ها را به تکاپو انداخته است. فیلم لو رفته‌ی دختر علی دایی را در ادامه ببینید.

علی دایی سال 1383 با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می‌باشد.

ویدئوی لو رفته از دختر علی دایی

ویدئوی جدید از دختر علی دایی در لندن را می‌توانید در ادامه خبر مرتبط با علی دایی ببینید و در انتهای این مطلب اخبار بیشتر را در رابطه با این اسطوره‌ی تمام نشدنی و دخترش در اختیار شما می‌گذاریم. حتما و قطعا میدانید که دختر علی دایی بنام دنیز در لندن رقص را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند. از طریق لینک زیر فیلم رقصیدن دنیز دایی را در باشگاه دنس ببینید.

فیلم رقص دنیز دایی جنجالی شد! [+ویدئو]

فیلم لو رفته‌ی دختر علی دایی

ازدواج علی دایی

علی دایی متاهل می‌باشد و در سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می‌باشد. در یکی از برنامه های تلویزیونی مشخص شد که علی دایی صاحب یک فرزند دختر دیگر به نام دنیز می‌باشد که حاصل ازدواج قبلی او می باشد اطلاعاتی در رابطه با همسر سابق ایشان در دسترس نیست اما او به همراه دنیز ساکن لندن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

علی دایی و دخترش دنیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *