ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batman

گویا به تازگی خبری بر مبنای تایید ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batman در رسانه های مجازی پخش شده که کاربران را شوکه کرده است.

اندی سرکیس به طور رسمی در نقش آلفرد پنی ورث برای The Batman: Part II بازی می‌کند. مت ریوز که نویسندگی و کارگردانی فیلم آینده بتمن را بر عهده دارد، طی مصاحبه اخیر خود با GQ بازگشت خود را به عنوان شخصیت نمادین کامیکس دی سی تایید کرد.

ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batman

اندی سرکیس که به خاطر بازی در نقش گلوم در فیلم ارباب حلقه‌ها و سزار در مجموعه سیاره میمون‌ها شناخته می‌شود، اولین بازی خود را در نقش آلفرد پنی‌ورث در فیلم بتمن انجام داد. این شخصیت پیشخدمت وفادار و معتمد بروس وین، با نام مستعار بتمن است.

در قسمت اول بتمن رابرت پتینسون شنل و روپوش نمادین را به تن کرد و نسخه‌ای تیره‌تر و جذاب‌تر از شخصیت را ارائه داد. طرفداران با بازی پتینسون در بتمن تحت تاثیر قرار گرفتند.

مت ریوز که اولین فیلم بتمن را کارگردانی کرد، برای هدایت دنباله این فیلم بازخواهد گشت. ریوز که به خاطر کارش در فرنچایز Cloverfield و Planet of the Apes شناخته می‌شود، به دلیل توانایی‌اش در خلق شخصیت‌های جذاب و پیچیده از نظر احساسی مورد تحسین قرار گرفته است. او همچنین در کنار متسون تاملین فیلمنامه The Batman: Part II را می‌نویسد.

ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batman
تایید شدن اندی سرکیس به عنوان الفرد در فیلم جدید The Batman

تایید شدن اندی سرکیس به عنوان الفرد در فیلم جدید The Batman

مت ریوز که اولین فیلم بتمن را کارگردانی کرد، برای هدایت دنباله این فیلم بازخواهد گشت. ریوز که به خاطر کارش در فرنچایز Cloverfield و Planet of the Apes شناخته می‌شود، به دلیل توانایی اش در خلق شخصیت‌های جذاب و پیچیده از نظر احساسی مورد تحسین قرار گرفته است. او همچنین در کنار متسون تاملین فیلمنامه The Batman: Part II را می‌نویسد.

بتمن 2022 The Batman در یک مارس در مرکز لینکلن نیویورک نمایش داده شد و در 4 مارس در سراسر جهان اکران شد. به دلیل همه‌گیری کووید-19 تاریخ اکران اولیه فیلم که ژوئن 2021بود، دوبار به تعویق افتاد. فیلم در مقابل بودجه 185 تا 200 میلیون دلاری خود، حدود 717 میلیون دلار فروخت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 تبدیل کرد و برای بازی‌ها، فیلمبرداری، کارگردانی، سکانس‌های اکشن و داستان مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت، اگرچه برخی به مدت زمان طولانی فیلم انتقادهایی وارد کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *