تریلر فصل چهارم سریال انیمیشنی Harley Quinn منتشر شد !

چندی پیش، شبکه مکس که حق پخش برخی از سریال‌های دی سی را بر عهده گرفته است، تریلر فصل چهارم سریال انیمیشنی Harley Quinn را به انتشار رساند.

تاریخ انتشار فصل 4 به عنوان اسپین آف هارلی کوین Kite Man: Hell Yeah منتشر می‌شود. مجموعه انیمیشنی تیم‌آپ Creature Commandos، اولین پروژه تلویزیونی جدید DCU از تهیه‌کنندگان جیمز گان و پیتر سافران نیز در استریمر در حال توسعه هستند.

تریلر فصل چهارم سریال انیمیشنی Harley Quinn منتشر شد !

تریلر فصل 4 سریال Harley Quinn

سرویس استریم مکس، روز گذشته، تریلر رسمی قسمت چهارم این مجموعه انیمیشن را منتشر کرد که در آن هارلی کالی کوکو و آیوی در موقعیت جدید ناراحت کننده‌ای قرار دارند. احتمالاً تنها موقعیتی است که در حال حاضر آنها را در آن ندیده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین لباس های هارلی کویین

بهترین نسخه هارلی کویین از کمیک های دی سی

با توجه به اینکه هارلی اکنون در حال مبارزه با جرم و جنایت در شهر گاتهام است و آیوی در لژیون عذاب رهبری می‌کند، رابطه آنها بار دیگر در معرض خطر جدی قرار گرفته است. اما البته نه خیلی جدی. همانطور که هارلی در تریلر وعده داده است، فصل 4 “#Harlivy بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

تریلر فصل چهارم سریال انیمیشنی Harley Quinn
تریلر چهارمین فصل هارلی کویین

تریلر فصل چهار انیمیشن Harley Quinn

در ادامه می‌توانید تریلر فصل 4 سریال Harley Quinn را ببینید:

هارلی کویین در راه ایجاد هرج و مرج و آشفتگی بیشتر با فصل 4 قریب الوقوع است. این سریال مدت‌هاست که توسط طرفداران دی سی، زیرا این غیرمنتظره‌ترین ورود DC در مدت زمان طولانی است. انیمیشن‌های سبک‌شده بزرگسالان و شوخی‌ها، همراه با غیرقابل پیش‌بینی بودن هارلی، این سریال را در میان طرفداران و منتقدان محبوب کرده است. برای تشویق بیشتر طرفداران، سازندگان بالاخره یک تریلر جدید منتشر کردند که تمام سرگرمی‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی جهان تا سال 2025

بهترین کمیک های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

در متا کلیپ، هارلی وعده درام بیشتر، Bane بودن بیشتر و هارلیوی بیشتر را می‌دهد. به نظر می‌رسد که هارلی و آیوی از رابطه خود بیشترین لذت را می‌برند، زیرا این دو شغل جدید را آغاز می‌کنند. هارلی تلاش می‌کند تا به خانواده خفاش روحیه بدهد و آیوی توسط لکس استخدام می‌شود. این کلیپ همچنین سوپرمن و واندر وومن را در ترکیب مشاهده می‌کند و در سرتاسر فصلی پر از اکشن دیگر را پر می‌کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *