تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite

سریال الیت، یکی از مهم‌ترین سریال‌های اسپانیایی شبکه نتفلیکس است که روز گذشته، نتفلیکس تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite را اعلام کرد.

طولانی‌ترین سریال اسپانیایی نتفلیکس، یعنی Elite، برای فصل هشتم تمدید شد. در آخرین اجرای Elite، چهره‌های جدیدی از جمله Ane Rot و Nuno Gallego ظاهر می‌شود، در حالی که Mina el Hammani که در سه فصل اول تکرار شد، دوباره نقش نادیا را بازی خواهد کرد.

تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite

تاریخ پخش فصل 8 Elite

نتفلیکس صبح پنجشنبه اعلام کرد که تولید فصل 8 در ماه آگوست آغاز، و در تاریخی نامعلوم و اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد. اپیزودهای فصل آینده را دانیل بارون، گینستا گیندال، جوتا لینارس و النا تراپه کارگردانی خواهند کرد. الیت که توسط کارلوس مونترو و جیمی واکا ساخته شده است، از سال 2018 پخش می‌شود و در یک دبیرستان تخیلی اتفاق می‌افتد. این درام، حول روابط بین سه دانش آموز طبقه کارگر است که از طریق یک برنامه بورسیه در مدرسه نخبگان ثبت نام کرده‌اند

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبیه Elite

عاشقانه‌ترین فیلم ها و سریال های تینیجری تاریخ سینما

این سریال که در سال 2018 در نتفلیکس پخش شد، با تحسین منتقدان روبرو شد. در آن زمان، کارولین فرامکه از Variety این مجموعه را به‌عنوان وسوسه‌انگیز و هوشمندانه توصیف کرد و نوشت:

الیت در واقع شامل کلیشه‌های بی‌شماری از نمایش‌های نوجوانان است، اما از فرصتی برای حفاری عمیق‌تر و پیچاندن آن‌ها به شکل‌های جالب‌تر لذت می‌برد.

تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite
تاریخ پخش فصل هشتم الیت

تاریخ پخش فصل هشتم الیت

تاریخ انتشار فصل 8 سریال الیت Elite
تاریخ انتشار هشتمین فصل Elite

اگرچه ستاره‌های سریال می‌آیند و می‌روند، اما بازیگران برجسته این سریال، عبارتند از عمر آیوسو، والنتینا زنره، آندره لامولیا، کارمن آروفات، الکس پاسترانا، آلوارو د خوانا، آندر پویگ، آنا بوکسا، نادیا آل سعیدی، میرلا بالیچ، گلب آبروسیموف، فرناندو آلنندو، فرناندو لندن.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *