آدام دیواین ستاره سریال کمدی ادعا می‌کند که مارول فیلم‌های کمدی را نابود کرده است

به تازگی خبر نابودی کمدی توسط مارول از دید آدام دیواین در فضای مجازی و مجلات خارجی به انتشار رسید و بازخوردهای گسترده‌ای به همراه داشت.

شکی وجود ندارد که دنیای سینمایی مارول از زمان مرد آهنی بر چشم انداز سینمایی تأثیر گذاشته است، اما آیا واقعاً کمدی‌ها را از بین برده است؟ آدام دیواین معتقد است که ظهور دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های ابرقهرمانی پرفروش آن تأثیر منفی بر ژانر کمدی تئاتری گذاشته است.

نابودی کمدی توسط مارول از دید آدام دیواین

دیواین استدلال می‌کند که مخاطبان اکنون وقتی به تئاتر می‌روند انتظار فیلم‌هایی با بودجه کلان و از نظر بصری خیره‌کننده را دارند و کمتر حاضرند برای فیلم‌های کمدی سنتی و کوچک‌تر پول خرج کنند.در حالی که کمدی‌ها در سال‌های اخیر درآمد کمتری در باکس آفیس داشته‌اند، عوامل دیگری مانند قیمت بالای بلیت و محبوبیت سرویس‌های استریم نیز ممکن است به کاهش کمدی‌های با بودجه متوسط و کم‌هزینه در سینماها کمک کند.

آدام دیواین، ستاره فیلم‌های Workaholics و Pitch Perfect، سقوط کمدی‌های تئاتری را عامل افزایش و محبوبیت دنیای سینمایی مارول و بلاک‌باسترهای ژانرخم آن می‌داند. در حالی که MCU ریشه‌های عمیقی در کمدی داشته است که به اولین فیلم خود – مرد آهنی در سال 2008 باز می‌گردد – دنیای سینمایی گسترده از آن زمان به سمت ایجاد خنده بیشتر متمایل شده است.

نابودی کمدی توسط مارول از دید آدام دیواین
نابودی کمدی توسط مارول, از بین کمدی توسط مارول, اعتقاد آدام دیواین به نابودی طنز توسط مارول

اعتقاد آدام دیواین به نابودی طنز توسط مارول

نابودی کمدی توسط مارول از دید آدام دیواین
نابودی کمدی توسط مارول, از بین کمدی توسط مارول, اعتقاد آدام دیواین به نابودی طنز توسط مارول

در حالی که همه پروژه‌ها مملو از خوشرویی نیستند (به عنوان مثال، Eternals و The Falcon and the Winter Soldier نمونه‌های اخیری از آثار مستقیم هستند)، دشوار است انکار کنیم که استودیو مارول چشم‌انداز آنچه را که به صفحه بزرگ نمایش می‌دهد تغییر داده است. دیواین در صحبت در آخر هفته گذشته در مورد اینکه چرا در میان فیلم‌های چشمگیر مارول که هر سال اکران می‌شوند، به‌نظر نادرتر است که کمدی‌های کم‌هزینه و کم‌هزینه را در سینماها پیدا کنیم.

از بین کمدی توسط مارول

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نابودی کمدی توسط مارول از دید آدام دیواین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *