فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی !

ددپول 3 یکی از فیلم‌های مورد انتظار دنیای سینمایی مارول است که اخیراً فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی به انتشار رسید.

ددپول ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در حال ساخت که بر اساس شخصیت ددپول از مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و دنباله‌ای بر ددپول ۲ (۲۰۱۸) خواهد بود. همچنین فصل دوم سریال لوکی بسیار مورد انتظار طرفداران است و اخیراً پوستر طرفداران برای فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی منتشر شد که بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

اولین عکس از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3

فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی

پوستر طرفداران برای فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی

کارگردانی این فیلم بر عهده شاون لوی است که توسط تیم نویسندگی رت ریس و پال ورنیک به همراه زب ولز، رایان رینولدز و شاون لوی نوشته شده است. رایان رینولدز در نقش وید ویلسون یا همان ددپول در کنار هیو جکمن، مورنا باکارین، برایانا هیلدبرند، و جنیفر گارنر بازی می‌کند.

فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی
فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی

توسعه سومین فیلم ددپول در نوامبر ۲۰۱۶ در فاکس قرن بیستم آغاز شد، اما پس از تکمیل خرید این شرکت توسط دیزنی در مارس ۲۰۱۹ متوقف شد. سپس کنترل شخصیت به استودیو مارول واگذار شد که شروع به توسعه یک فیلم جدید کرد. بازگشت رینولدز به ستاره این فیلم ددپول را با MCU ادغام می‌کند در حالی که رتبه R فیلم‌های قبلی را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

حضور نداشتن زازی بیتز در فیلم جدید ددپول

حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3

پوستر قسمت سوم ددپول به سبک سریال لوکی

در ادامه می‌توانید پوستر طرفداران برای فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی را ببینید:

فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی
فن پوستر فیلم ددپول 3 به سبک سریال لوکی

وندی مولینوکس و لیزی مولینو لوژلین در نوامبر ۲۰۲۰ برای نوشتن فیلمنامه به تیم تولید پیوستند. ریس و ورنیک برای بازگشت از دو فیلم اول استخدام شدند تا فیلمنامه را تا مارس ۲۰۲۲ بازنویسی کنند، همراه با کارگردانی لوی. بازیگران اضافی در اوایل سال ۲۰۲۳ و زمانی که فیلمنامه نویسان دیگر مشخص شدند، انجام شد. فیلمبرداری در اواخر ماه مه ۲۰۲۳ در لندن و در باکینگهام‌شر، انگلستان آغاز شد و همچنین در ونکوور، کانادا انجام خواهد شد.

پوستر قسمت سوم ددپول به سبک سریال لوکی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *