زمان پخش سریال غارتگر هندی از شبکه جم بالیوود + [تکرار]

زمان پخش سریال غارتگر هندی (Indian Predator) از شبکه جم بالیوود مشخص شده است. این سریال از چهاردهم اسفندماه با دوبله فارسی منتشر خواهد شد.

زمان پخش سریال غارتگر هندی

سریال غارتگر هندی Indian Predator: The Butcher of Delhi یک مستند جنایی واقعی از نتفلیکس هندی است که در 20 ژوئیه 2022 پخش شد.  قصاب دهلی هم تحقیقات پلیس و هم انگیزه‌های Chandrakant Jha، یک قاتل زنجیره‌ای را بررسی می‌کند؛ که در سال‌های 2006 تا 2007، سه قربانی سر بریده را همراه با یادداشت‌های تمسخرآمیز بیرون از زندان تیهار گذاشت.

روز پخش سریال غارتگر هندی : روزهای فرد

ساعت پخش سریال غارتگر هندی : ساعت 20:00

تکرار سریال غارتگر هندی جم بالیوود : 12:00 و 04:00

جدول پخش شبکه های جم تی وی + [زمان پخش و لیست بهترین سریال ها]

زمان پخش سریال غارتگر هندی
زمان پخش غارتگر هندی از جم بالیوود

اولین قسمت از مجموعه پیشنهادی شکارچی هندی، قصاب دهلی، نقدهای متفاوتی دریافت کرد. اگرچه برخی از منتقدان رمز و راز، سرعت و خروج از قالب Whodunit را ستودند، برخی دیگر از بازنمایی کلیشه ای درک شده از Jha و بازنمایی بیش از حد گزارش های پلیس، عدم عمق، جریان ضعیف و توضیح بیش از حد انتقاد کردند.

زمان پخش سریال هندی آنوپاما از شبکه جم بالیوود + [خلاصه داستان سریال]

Indian Predator: The Butcher of Delhi یک مستند جنایی واقعی در سه قسمت است. اپیزود اول به دنبال تحقیقات افسر ساندر سینگ و دستگیری چاندرکانت جاا، قاتل زنجیره‌ای است که در سال‌های 2006 تا 2007، سه قربانی سر بریده را در خارج از زندان تیهار در دهلی هند به‌جا گذاشت که همراه با یادداشت‌های تمسخرآمیز پلیس را برای دستگیری او قبل از قتل بعدی به جا گذاشت.

زمان پخش سریال ترکی دختر مردم از شبکه جم سریز + [تکرار]

قسمت‌های بعدی زندگی، پیشینه و انگیزه‌های جها را بررسی می‌کنند، که بسیاری از آن‌ها توسط جها در طی مصاحبه پلیس پس از دستگیری او گفته شد. قصاب دهلی دارای مصاحبه با افراد درگیر یا نزدیک به پرونده، مانند افسران و روزنامه نگاران است که با نمایشنامه های تبادلات پلیس، عکس های آرشیوی و تفریحات آمیخته شده است.

زمان پخش غارتگر هندی از جم بالیوود

روز پخش سریال غارتگر هندی : روزهای فرد

ساعت پخش سریال غارتگر هندی : ساعت 20:00

تکرار سریال غارتگر هندی جم بالیوود : 12:00 و 04:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *