زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرنده های آتش (Ateş Kuşları) + تیزر

برای اطلاع از زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرنده های آتش (Ateş Kuşları) با بازی ایلایدا آلیشان، بنسو سورال و بوراک توزکوپاران، در نوشتار جدید همراه ما باشید.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرنده های آتش

سریال دوست داشتنی Ates Kuslari، که نزدیک به یک ماه است که در حال پخش می‌باشد، توسط بنال طاهیری، گوخان آییز و نویسندگی امیر کوبکو ساخته شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و جنایی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود. فیلمبرداری فصل دوم سریال پرندگان آتش از اواخر مرداد آغاز می‌شود. ایلایدا آلیشان و بوراک توزکوپاران بازیگران اصلی این درام ترکی هستند.

زمان پخش فصل 2 سریال پرندگان آتش : از 10 شهریور از کانال ATV

روز پخش سریال پرنده های آتش : هر جمعه ساعت ۲۱:۳۰

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023

اولین فراگمان فصل 2 سریال ترکی پرنده های آتش (Ateş Kuşları)

روز پخش سریال پرنده های آتش
روز پخش سریال پرنده های آتش

در خلاصه داستان این فیلم؛ کودکان خیابانی، اکثراً ۲۰ سالگی را نمی‌بینند. آنهایی هم که می‌بینند، نمی‌توانند بگویند که چه چیزی کشیده‌اند. مواد مخدر، خشونت، تجاوز جنسی، و گرسنگی، سرنوشت کودکان خیابانی است.

۵ کودک، موفق می‌شوند در برابر این تقدیر بایستند و نام خود را بی‌ریشه‌ها خطاب می‌کنند. بزرگ‌ترین آنها ۱۳ و کوچک‌ترین‌شان ۶ ساله است و این سریال در رابطه با تقدیر این 5 نفر است.

زمان پخش فصل 2 سریال پرندگان آتش : از 10 شهریور از کانال ATV

روز پخش سریال پرنده های آتش : هر جمعه ساعت ۲۱:۳۰

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *