زمان پخش سریال ترکی امانت (Emanet) از کانال 7 ترکیه

سریال Emanet یک سریال ترکی است که از کانال 7 ترکیه پخش می‌شود. برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی امانت در نوشتار جدید همراه ما باشید.

سریال امانت کی نشون میده ؟ این سریال به مسائل خاص جامعه‌ امروز می‌پردازد که دیدنش به شدت توصیه می‌شود.  پخش این سریال از سال 2020 از شبکه Kanal 7 ترکیه آغاز شد و کمی بعد به یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکیه تبدیل شد.

تا به امروز بیش از 500 قسمت از این سریال تولید شده و هنوز هم برنامه‌ای برای اتمام آن وجود ندارد؛ چرا که از نظر بینندگان این سریال رتبه‌های خیلی خوبی را کسب کرده و کمی پس از پخش آن در ترکیه در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد. حتی در سایت بین‌المللی و معتبر IMDB نیز رتبه بسیار خوبی را از آن خود کرده است. اما زمان پخش Emanet چه روزها و ساعت‌هایی است؟

روز پخش سریال امانت : شنبه‌ها و یکشنبه‌ها

ساعت پخش سریال امانت : ساعت 19:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال‌های ترکیه

فراگمان سریال امانت با زیرنویس فارسی (Emanet)

زمان پخش سریال ترکی امانت

زمان پخش سریال ترکی امانت
زمان پخش سریال امانت

یامان کریملی یک تاجر موفق و جوان است، که در کودکی دوران سختی داشت. اما او هرگز تسلیم نشد و حتی با هر مانعی قدرتمندتر شد. یامان زندگی خود را از صفر شروع کرد و در گذر زمان بسیار ثروتمند شد. این بخش کوچکی از داستان سریال ترکی امانت را تشکیل می‌دهد.

تمام آنچه که یامان در دنیای خود دارد، خانواده‌ای است که او باید پس از مرگ پدرش از آن‌ها مراقبت کند. یامان در گذشته، قلب خود را به روی تمام احساسات عاشقانه بسته بود و تنها نقطه ضعف او برادرزاده پنج ساله‌اش یوسف است. یوسف در آغوش عموی خود بسیار محافظت می‌شود، اما او عشق و همدلی را دوست دارد. تنها تصویر عشق و همدلی در ذهن او خاله سحرش است.

سحر دختری زیبا و فروتن است، که با پدربزرگش زندگی می‌کند. زندگی او با مرگ خواهرش که عروس خانواده کریملی بود، متزلزل می‌شود. از این پس او میراثی (امانت خواهرش) دارد، که باید به هر قیمتی از آن مراقبت کند. این سریال ماجرای این دو شخص و اسرار پنهان در عمارت کریملی را روایت می‌کند.

زمان پخش Emanet

ساعت پخش سریال امانت
زمان پخش سریال ترکی امانت

زمان پخش سریال امانت از کانال 7 ترکیه چه روزهایی است؟ سریال امانت کی نشون میده ؟

روز پخش سریال امانت : شنبه‌ها و یکشنبه‌ها

ساعت پخش سریال امانت : ساعت 19:00

عوامل سریال

  • اسم ترکی: Emanet
  • ژانر: درام
  • بازیگران: خلیل ابراهیم جیهان، برات یوسف ازکان
  • زبان: ترکی
  • کارگردان: آیهان اوزن، تانر تونچ
  • شبکه: kanal7
  • تهیه‌کننده: نظمیه ییلماز
  • کشور: ترکیه
روز پخش سریال امانت
روز پخش سریال امانت

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *