زمان پخش سریال ترکی عشق ممنوع با دوبله فارسی از جم روبیکس (Aşk-ı Memnu)

با اطلاع از زمان پخش سریال عشق ممنوع (Ask-i Memnu) با دوبله فارسی از شبکه جم روبیکس، به تماشای این سریال جذاب ترک که به موضوع خیانت می‌پردازد، بنشینید.

عشق ممنوع (به ترکی استانبولی: Aşk-ı Memnu) مجموعه تلویزیونی درام ساخت ترکیه به کارگردانی هیلال سارال است که از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. بازیگران نقش اصلی این مجموعه برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ هستند. این مجموعه بر اساس رمانی به همین نام از خالد ضیا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

زمان پخش سریال عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu)

زمان پخش سریال عشق ممنوع
زمان پخش سریال ترکی عشق ممنوع

عدنان ضیاگیل تاجر معروف اهل استانبول است و به همراه دخترش نهال، پسرش مراد، پسر یکی از اقوامش مهمت، دایه فرزندانش لمیس، خدمتکارانش آقا سلیمان، شهیره خانم، جمیله، سهیلا و بشیر در خانه‌ای بزرگ زندگی می‌کند و مدتی است همسرش را بر اثر بیماری از دست داده.

عدنان ضیاگل به سمر دختر یکی از تجار معروف استانبول علاقه‌مند شده‌است. درحالیکه مادمازل لمیس به عدنان علاقه‌مند است و منتظر پیشنهاد ازدواج اوست. پدر سمر هم مدتی قبل و بعد از اینکه شاهد خیانت همسرش بود فوت می‌کند. سمر بعد از ازدواج خواهرش بیسان با نهاد که یک تاجر است با مادرش فیروزه خانم زندگی می‌کند.

بیسان قبل از باردار شدن از نهاد و ازدواج با او با مهمت قرار می‌گذاشته است. بعد از مرگ پدر سمر آن‌ها دچار مشکلات متعدد مالی شده‌اند و فیروزه خانم درصدد ازدواج با عدنان برای خارج شدن ازین وضعیت است که عدنان به سمر پیشنهاد ازدواج می‌دهد و با وجود اینکه فیروزه خانم ابتدا مخالفت می‌کند اما وقتی می‌بیند که هردو بهم علاقه‌مند هستند قبول می‌کند. سریال سرشار از ماجراهای پیچیده و مثلث‌های عشقی و خیانت است، که در انتها ماجراهای تلخی رخ می‌دهد.

زمان پخش سریال ترکی عشق ممنوع از شبکه جم روبیکس

روز پخش سریال عشق ممنوع جم روبیکس : شنبه تا پنجشنبه

ساعت پخش سریال عشق ممنوع جم روبیکس : ساعت ۱۲:۰۰

تکرار سریال عشق ممنوع از جم روبیکس : ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۰:۰۰

بیشتر بخوانید:


One thought on “زمان پخش سریال ترکی عشق ممنوع با دوبله فارسی از جم روبیکس (Aşk-ı Memnu)

  1. عدنان فقط ازدواج میکرد زن هاشو میکشت میذاشت توی گور یه دسته پلاسیده هم رو قبرشون میذاشت میرفت زن میگرفت هنر مرد شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *