تمجید نولان از تیلور سوئیفت و ایده ساخت فیلم کنسرت!

در حالی که کنسرت «تور ادوار» (Eras Tour) «تیلور سوییفت» در آمریکا به پیروزی‌های خیره‌کننده ادامه می‌دهد، تمجید نولان از تیلور سوئیفت اتفاقی عجیب نیست.

پس از فروش و موفقیت فیلم ««تور ادوار»» فیلمساز‌‌هایی مانند کریستوفر نولان تلاش می‌کنند تا این کنسرت‌ها را به فیلم تبدیل کرده و به تحسین سوئیفت می‌پردازند. «کریستوفر نولان» و سایر فیلمسازان، پیش‌بینی می‌کنند که موفقیت این فیلم‌ها می‌تواند صنعت سینما را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: 

فیلم The Eras Tour تیلور سوئیفت حالا پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ است

تمجید نولان از تیلور سوئیفت و ایده ساخت فیلم کنسرت!

نولان در یک رویداد مربوط به فیلم «Oppenheimer»، اظهار داشت:

«تیلور سوییفت پیامی برای استودیوها دارد؛ زیرا هنوز استودیوها فیلم کنسرت او را منتشر نکرده‌اند. یک سالن سینما این فیلم را پخش خواهد کرد و قطعاً فروش بالایی خواهد داشت. این یک فرمت پخش است، یک روش برای تماشای آثار و به اشتراک‌گذاری داستان‌ها و تجربه‌های ارزشمند است و اگر استودیوها این کار را نکنند، شرکت‌های دیگر می‌توانند این کار را انجام دهند.»

تمجید نولان از تیلور سوئیفت
تمجید نولان از تیلور سوئیفت

تعریف نولان از سوئیفت اولین باری نبود که اتفاق می‌افتد. علاوه بر او، گی‌یرمو دل تورو در سال گذشته در یک مصاحبه با مجله «W»، این خواننده را یک کارگردان بسیار موفق خواند. سوییفت برای کارگردانی فیلم کوتاه «همه را خیلی خوب» (All Too Well: The Short Film) جوایز بسیاری دریافت کرد و در حال حاضر در حال کارگردانی اولین فیلم بلندش است.

«شان لوی»، کارگردان فیلم «Deadpool 3» نیز اخیراً کارگردانی سوئیفت را با استیون اسپیلبرگ مقایسه کرده بود و اظهار داشت:

«تیلور یک نگاه بسیار عمیق به خلق یک اثر دارد، بیشتر از یک شاعر، یک ملودی، یک پل، یک تور موسیقی یا یک ویدیو. او بسیار عمیق است.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *