فینال سریال ترکی خانواده زیبای من (Benim Güzel Ailem) + بیوگرافی

سریال Benim Güzel Ailem یکی از سریال‌های تابستانی ترکی بود که فینال سریال ترکی خانواده زیبای من سرآمده و قسمت 22، قسمت آخر آن خواهد بود.

یک بار دیگر “Benim Güzel Ailem” سه نسل مختلف و ارزش‌های گذشته و خواسته‌های در حال تغییر نسل جدید را گرد هم آورد. به این ترتیب ساختار خانواده ترک امروزی را روشن می‌کند. سعدالله جلن کارگردانی این سریال را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

فینال سریال ترکی خانواده زیبای من

سریال خانواده زیبای من که از کانال TRT پخش می‌شود؛ در قسمت ۲۲ به کار خود پایان خواهد داد. این سریال داستان یک خانواده پرجمعیت از طبقه متوسط ​​را دنبال می‌کند که با سنت‌های خود و یکدیگر مرتبط هستند و سعی می‌کنند نهاد خانواده را زنده نگه دارند. کنان و راسیم والدین خانواده آکیول هستند و چهار فرزند و سه نوه دارند.

زمان پخش سریال ترکی خانواده زیبای من

فینال سریال ترکی خانواده زیبای من
فینال سریال ترکی خانواده زیبای من

از زمان پخش سریال خانواده زیبای من با بازی انور بولدو، اردال اوزیاعجیلار و آیجان کوپتور در ادامه مطلع شوید. با آمدن فصل تابستان، پخش سریال‌های تابستانی ترکی نیز آغاز شده است.

روز پخش سریال خانواده زیبای من : هر چهارشنبه

ساعت پخش سریال خانواده زیبای من : ساعت 21:30

فینال سریال ترکی خانواده زیبای من : قسمت 22

بازیگران سریال ترکی خانواده زیبای من

انور بولدو (Onur Buldu)

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده زیبای من

اونور بولدو (زادهٔ ۴ اوت ۱۹۸۲، ازمیر) یک بازیگر تئاتر، سریال تلویزیونی و فیلم ترکی است. او در 13 مرداد 1361 در برگاما به عنوان فرزند یک مادر پرستار و یک پدر معلم متولد شد و در منمن بزرگ شد. خانواده او اصالتاً اهل مزگیرت تونجلی هستند. او در گروه تئاتر دانشگاه دوکوز ایلول تحصیل کرد. مدتی در تئاتر دولتی ازمیر کار کرد و در نمایشنامه Keşanlı Ali Epic بازی کرد.

این بازیگر که بعداً در استانبول اقامت گزید، از سال 2005 در بسیاری از تولیدات تلویزیونی، اینترنتی و سینمایی شرکت کرد، زمانی که با فیلم Organize İşler پا به عرصه حرفه‌ای خود گذاشت. وی حدود 9 سال در برنامه سرگرمی Güldür Güldür که از شبکه شو تی وی پخش می‌شد تا سال 2022 در نقش بلال کوچیگیت بازی کرد. بولدو در سال 2020 با معشوقش دویگو کوزوغلو که معلم زبان انگلیسی است ازدواج کرد و در سال 2022 صاحب یک دختر به نام ماسال شد.

اردال اوزیاعجیلار (Erdal Özyagcilar)

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده زیبای من

اردال اوزیاغجیلار (ترکی استانبولی: Erdal Özyağcılar‎؛ زادهٔ ۱۹۴۸) هنرپیشه اهل ترکیه است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز کرد. همچنین او در سریال سیب ممنوعه نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

پس از ترک دبیرستان پسرانه بورسا، در سال دوم دانشکده حقوق دانشگاه استانبول را ترک کرد و وارد کنسرواتوار شهرداری استانبول شد. در کادرهای تئاتر کنتر و تئاتر دورمن شرکت داشت. بازی در فیلم میدان مرگ ساخته عطیف یلماز را در سال 1966 آغاز کرد. او در فیلم‌هایی چون کیبار فیزو (۱۹۷۸)، شاه رفتگر (۱۹۷۷)، مارها (۱۹۸۵)، مجموعه‌های تلویزیونی مانند بیزیم کیلر (۱۹۸۹)، داماد خارجی (۲۰۰۴)، خداحافظ روملی (۲۰۰۷) و نمایش‌های مختلف تئاتر ایفای نقش کرد.

آیجان کوپتور (Aycan Koptur)

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده زیبای من

آیجان در 24 فوریه 1994 در شهر آنتالیا ترکیه به دنیا آمد. او کارگردان و بازیگر ترک است که با بازی در فیلم‌های بلبل بورسا (2023)، جنایت‌های تزئین شده (2019) و Yol Arkadasim (2018) شناخته شده است.

سرا پیرینچ (Serra Pirinç)

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده زیبای من

سرا پیرینچ در 19 ژوئن 1997 در استانبول ترکیه با نام آلینا سرا پیرینچ متولد شد. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، بر حرفه بازیگری خود تمرکز کرد و در تئاتر تراس تحصیل کرد. در سال 2017 کار بازیگری خود را آغاز کرد و در سریال Bizim Hikaye که از شبکه FOX پخش شد، شخصیت Müjde را به تصویر کشید. از اولین پروژه خود به شهرت رسید.

در سال 2018، دومین بازی خود را در سریال Vuslat با به تصویر کشیدن شخصیت Ceylan Çağlar انجام داد. در سال 2019، نقشی جزئی در سریال دکتر معجزه گر داشت. با بازیگر رها اوزجان در هر دو سریال دکتر معجزه گر و داستان ما همبازی شد. در سریال یقه خاکی نیز کاراکتر زینو را ایفا می‌کند.

سرای گوزلر (Seray Gözler)

سرای گوزلر (زاده 27 سپتامبر 1961، آدانا) بازیگر سینما، تئاتر و سریال های تلویزیونی ترکیه است. او از گروه تئاتر دانشگاه معمار سنان فارغ التحصیل شد. به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های سوپر بابا، داماد خارجی و Zoraki Koca شناخته می‌شود. این هنرمند برنده جایزه تئاتر Afife Jale (بهترین هنرمند زن کمدی) برای بازی در گل کاکتوس در سال 2002 و جایزه تئاتر İsmet Küntay (بهترین هنرمند زن) در سال 2011 برای بازی در فیلم Two Crossed Two شد.

سرای که بازیگر اداره کل تئاترهای دولتی استانبول است، در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف شرکت کرده است. آخرین حضور او در سریال روزهای زیبای من بود که نقش مادر میهران را ایفا کرده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *