زمان پخش سریال ترکی یاقوت کبود با دوبله فارسی از شبکه جم سریز + بازپخش

دوبله فارسی سریال ترکی Safir از آذر ماه از شبکه جم سریز نمایش داده خواهد شد. برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی یاقوت کبود از جم سریز همراه ما باشید.

سریال ترکی یاقوت کبود (Safir) از سریال‌های جدید ترکی 2023 در ژانر عاشقانه و خانوادگی است. سمیه باغچی کارگردانی سریال را بر عهده دارد. دوبله فارسی سریال یاقوت کبود از شبکه جم سریز، از یازدهم آذر 1402 منتشر خواهد شد.

این سریال به داستان ناپدید شدن خانواده گولسوی در جاده‌های خطرناک پر از آزمون‌های شور، اشتیاق، انتقام و قلدری می‌پردازد که یک شبه تغییر می‌کند. ایلهان شن، اوزگه یاعیز، بوراک برکای آک‌گول، ایپک توزجواوغلو و… از بازیگران سریال یاقوت کبود هستند. آتش گولسوی با بازی ایلهان، فرایه ییلماز با بازی اوزگه، یامان گولسوی با بازی بوراک نیز کاراکترهای اصلی سریال می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی یاقوت کبود + خلاصه داستان

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

زمان پخش سریال ترکی یاقوت کبود از جم سریز

زمان پخش سریال ترکی یاقوت کبود از جم سریز

داستان سریال ترکی یاقوت کبود روایت خانواده گولسوی از ثروتمندترین طایفه‌های ترکیه است. یامان یکی از فرزندان این خانواده است که از کودکی عاشق دختر راننده خانوادگی خودشان شده. او در دوران کودکی حلقه یاقوت مادرش را دزدیده و به فرای هدیه می‌دهد.

آتش پسر بزرگ خانواده یامان است که به علت سرباز زدن از دستورات پدربزرگش خانه را ترک کرده و به آمریکا رفته بود. پس از سال‌ها به درخواست مادرش به خانه برگشته تا دوباره خانواده گولسوی کنار هم جمع شوند و تجارت خانوادگی‌شان را از سر گیرند.

یامان می‌خواهد با بازگشت برادرش از عشق کودکی‌اش خواستگاری کند و این دو برای این لحظه بسیار هیجان دارند. اما اتفاقی غیرمنتظره همه معادلات را برهم می‌زند. سریال یاقوت کبود داستان سه برادر به نام‌های یامان، آتش و اوکان را روایت می‌کند.

روز پخش دوبله فارسی یاقوت کبود : روزهای زوج

ساعت پخش یاقوت کبود از جم سریز : ساعت 21

تکرار سریال یاقوت کبود از جم سریز : ساعات 17:00، 09:00 و 01:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *