زمان پخش سریال ترکی سرنوشت (قسمت) [+بیوگرافی] (Kısmet)

همزمان با مشخص شدن روز و ساعات پخش سریال‌های تابستانی ترکی، برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی سرنوشت یا همان قسمت (Kısmet) همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی سرنوشت

خلاصه داستان سریال Kısmet :

داستان سریال سرنوشت حول محور دوعان، یک وکیل محبوب محله و همسایه زیبایش ملیکه می‌چرخد، که با وجود اینکه مدت‌ها یکدیگر را می‌شناختند و دوست داشتند، هرگز نتوانسته‌اند به عنوان یک زوج دور هم جمع شوند. داستان با ورود دراماتیک ملیکه به عروسی دوعان با موتور سیکلت و به دنبال آن ربودن داماد توسط او آغاز می‌شود.

داستان سریال سرنوشت
داستان سریال سرنوشت

از زمان پخش سریال قسمت با بازی جم گلین اوغلو و اوزگه اوزجار در ادامه مطلع شوید. با آمدن فصل تابستان، پخش سریال‌های تابستانی ترکی نیز آغاز شده است. همزمان با مشخص شدن روز و ساعت پخش سریال قسمت به کارگردانی سمیح باغجی، این مطلب برای شما تهیه شد.

روز پخش سریال قسمت : هر جمعه

ساعت پخش سریال قسمت : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین سریال های تابستانی ترکی + [2023 و تمام دوران]

عوامل سریال

زمان پخش سریال ترکی سرنوشت
خلاصه داستان سریال Kısmet, زمان پخش سریال ترکی قسمت
  • نام فارسی: قسمت (سرنوشت)
  • ژانر: درام
  • بازیگران سریال ترکی سرنوشت : جم گلین اوغلو، اوزگه اوزجار
  • کانال پخش: FOX
  • کارگردان: سمیح باغجی
  • نویسنده: مهینور ارگون و یوسف رها آلپ

بیوگرافی بازیگران سریال قسمت

جم گلین اوغلو (Cem Gelinoğlu)

بیوگرافی بازیگران سریال قسمت
بیوگرافی بازیگران سریال قسمت

جم گلین اوغلو که با فالوورهایی که از اپلیکیشن های Vine و اینستاگرام به دست آورده بود شناخته شد، با فیلم هایی که می نویسد و بازی می کند طرفدارانش را هم می خنداند. Cem Gelinoğlu که به تازگی در فیلم Aykut Enişte 2 حضور داشته است نیز فیلمنامه نویس و بازیگر این فیلم است.

او در 20 جولای 1983 در دوزچه به دنیا آمد. جم گلین اوغلو که دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در دوزچه گذرانده بود، در مدت کوتاهی با اپلیکیشن‌های تلفنی محبوب Vine و Instagram طرفداران زیادی پیدا کرد. بعدها فیلمنامه فیلم علی کندیلی را نوشت و نقش اول این فیلم را بازی کرد. او همچنین فیلمنامه نویسی و نقش اصلی علی کندیلی 2 را بر عهده گرفت که دنباله ای بر تولید بسیار تحسین شده است.

نقش اول فیلم “Love My Chance” را بازی کرد که در 25 آگوست 2017 اکران شد. او در نویسندگی فیلم Aykut Enişte که در 24 می 2019 به همراه Giray Altınok اکران شد و همچنین شخصیت “Aykut” نقش اول را بر عهده گرفت و فیلم مورد قدردانی قرار گرفت. در سال 2020، دنباله این مجموعه، Aykut Enişte 2، که خود او نیز نوشته بود، فیلمبرداری شد و فیلم در 3 دسامبر 2021 اکران شد.

اوزگه اوزجار (Özge Özacar)

بازیگران سریال ترکی سرنوشت
بازیگران سریال ترکی سرنوشت

یکی از زیباترین بازیگران ترکیه در سالهای اخیر اوزگه اوزاجار Özge Özacar. او در 20 نوامبر سال 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد که با وجود داشتن این سن به یک ستاره مبدل گشته است و توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

اوزگه اوزاجار فارغ التحصیل رشته ی روزنامه نگاری در دانشگاه مارمارا Marmara University در استانبول است. ابتدا تحصیلات بازیگری را در فرهنگستان هنر و هنر استانبول گذراند پس از آن، کارگاه بازیگری بهار کریموغلو Bahar Kerimoglu و کارگاه بازیگری Hilal Saral جلوی دوربین را به پایان رساند.

اوزگه اوزاجار اولین قدم خود را سال 2015 برداشت. او فعالیت بازیگری خود را با تاتلی کوجوک یالانجیلار Tatli Kucuk Yalancilar آغاز کرد. سپس در سریال تلویزیونی ترکی دروغگو های‌کوچک شیرین در نقش موگه، در سال 2016 در نقش Zeynep زینب در سریال تلویزیونی ترکیه Oyunbozan بازی کرد. بعداً در نقش ملتم Meltem در سریال تلویزیونی Lise Devriyesi بازی کرد؛ یک سریال برای رده سنی جوانان بود که مخاطب بسیار زیادی پیدا کرد.

زمان پخش سریال ترکی قسمت

زمان پخش سریال قسمت
زمان پخش سریال ترکی سرنوشت, زمان پخش سریال قسمت

روز و ساعت پخش سریال قسمت : از جمعه 26 خرداد

روز پخش سریال قسمت : هر جمعه

ساعت پخش سریال قسمت : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *