زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم [+بیوگرافی] (Hayatımın Neşesi)

همزمان با مشخص شدن روز و ساعات پخش سریال‌های تابستانی ترکی، برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم (Hayatımın Neşesi) همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم

خلاصه داستان سریال Hayatımın Neşesi :

داستان سریال شادی زندگیم داستان رنگارنگ زنی به نام نشئه و خانواده‌اش که تحصیل پزشکی را رها کردند، ازدواج کردند و بچه دار شدند و بعد از بزرگ شدن بچه‌ها با استفاده از عفو به مدرسه بازگشتند.

داستان سریال شادی زندگیم
داستان سریال شادی زندگیم

از زمان پخش سریال شادی زندگیم با بازی شبنم بوزوکلو، تولگا تکین و متین جوشکون در ادامه مطلع شوید. با آمدن فصل تابستان، پخش سریال‌های تابستانی ترکی نیز آغاز شده است. همزمان با مشخص شدن روز و ساعت پخش سریال شادی زندگیم به کارگردانی شاهین آلتوع، این مطلب برای شما تهیه شد.

روز پخش سریال شادی زندگیم : هر جمعه

ساعت پخش سریال شادی زندگیم : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین سریال های تابستانی ترکی + [2023 و تمام دوران]

عوامل سریال

خلاصه داستان سریال Hayatımın Neşesi
خلاصه داستان سریال Hayatımın Neşesi
  • نام فارسی: شادی زندگیم
  • بازیگران: شبنم بوزوکلو، تولگا تکین، متین جوشکون
  • ژانر: درام
  • کانال پخش: TRT1
  • کارگردان: شاهین آلتوع

بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم

شبنم بوزوکلو (Şebnem Bozoklu)

بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم
بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم

شبنم بوزوکلو متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۸ در استانبول؛ بازیگر و تهیه کننده توانای ترک است. شبنم کار بازیگری را با سریال سلنا آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله پرستار جسور، اولان استانبول (با بازی کان ییلدریم، سوتاپ اوزالتون، ارکان کولچاک، امره کینای) و فیلم غریبه تو جیبی ( با بازی شکرو اوزییلدیز، لیلا توغوتلو، بلچیم بیلگین) به هنرنمایی پرداخت.

یکی از رویاهای شبنم، همبازی شدن با شنر شن و شوکت آلتو است. طبق گفته شبنم، بازیگری در مرکز زندگی او قرار ندارد و‌ کنار گذاشتن این شغل برایش مشکل نیست. هدفش او در زندگی این است که انسان خوب و شادی باشد.

در فیلم‌ها و سریا‌هایی چون امر کن فرمانده،‌ زن عموی ما، انسان درونم، نه دیگه در این حد، سریال اینترنتی شخصیت، من بارتو هستم، بستنی ترکی، ما اینگونه هستیم، سلنا، خانواده عزیزم، درمان و … به ایفای نقش پرداخته است.

تولگا تکین (Tolga Tekin)

بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم
زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم

تولگا تکین (زاده ۱۹ مارس ۱۹۷۳، در آنکارا) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. پس از پایان تحصیلات خود در کالج خصوصی آری در سال 1992، در کنسرواتوار دولتی دانشگاه Hacettepe ثبت نام کرد و در سال 1996 در رشته مطالعات تئاتر فارغ التحصیل شد.

سپس در آزمون ورودی تئاتر دولتی ترکیه قبول شد و در تئاتر دولتی آدانا شروع به کار کرد. پس از کار در تئاتر دولتی آدانا بین سال‌های 1996 تا 2004، به تئاتر دولتی آنکارا پیوست. وی به مدت چهار سال در سریال طنز “احوال خانه ما” ایفای نقش کرد. او به کار در تئاتر دولتی آنکارا ادامه داده است.

در سال 2020، تکین نقشی تکراری در مستند اصلی نتفلیکس Rise of Empires: Ottoman داشت. او همچنین در سریال اصلی دیگر این پلتفرم با عنوان 50M2 نیز ظاهر شد. جدیدترین سریالی که او در آن حضور داشت،‌سریال پرنسس بی تاج و قیام عثمان بود.

متین جوشکون (Metin Coşkun)

بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم
بیوگرافی بازیگران سریال شادی زندگیم

در یکی دو سال اخیر متین جوشکون بازیگر سن بالای ترک را در سریال‌هایی چون گودال (در نقش دکتر گروه مافیا)، سریال آپارتمان بی گناهان (پدر خانواده) و سریال آشفته (دارمادومان، نقش پدریزرگ خانواده) دیده‌ایم.

متین جوشکون (متولد ۱ ژانویه ۱۹۴۸، استانبول) بازیگر، کارگردان و صداپیشه اهل ترکیه است. فعالیت هنری خود را از سال 1970 آغاز کرد. او در بیش از 60 نمایش در تئاتر دولتی آنکارا به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت کرد. این هنرمند در خارج از سالن تئاتر نیز مقابل دوربین ظاهر شد و در بسیاری از سریال های تلویزیونی TRT و شبکه های تلویزیونی خصوصی شرکت کرد.

زمان پخش سریال شادی زندگیم

زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم
زمان پخش سریال ترکی شادی زندگیم

روز و ساعت پخش سریال شادی زندگیم : از جمعه 16 تیر

روز پخش سریال شادی زندگیم : هر جمعه

ساعت پخش سریال شادی زندگیم : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *