فردریک فورست درگذشت [+جزئیات]

فردریک فورست یکی از بازیگران قدیمی و مطرح هالیوودی بود که اخیراٌ خبر درگذشت فردریک فورست منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.

فوت فردریک فورست یکی از اخبار شوکه کننده سلبریتی بود. فردریک فورست بازیگر و نامزد جایزه اسکار بود که در جمعه پیشین درگذشت. دلیل مرگ فردریک فورست همچنان مشخص نیست، اما در ادامه جزئیاتی در مورد این خبر را مشاهده خواهید کرد.

درگذشت فردریک فورست

فردریک فورست بازیگر

فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار فیلم‌های رز و اینک آخرالزمان جمعه پیش در ۸۶ سالگی درگذشت. «بت میدلر» همبازی سابق او در توییتر درگذشت این بازیگر را تأیید کرده است.

درگذشت فردریک فورست
دلیل مرگ فردریک فورست

کمیدلر ۷۷ ساله می‌نویسد:

فردریک فورست بزرگ و دوست‌داشتنی از دنیا رفت. از حمایت همه دوستان و هوادارانش در چند ماه گذشته قدردانی می‌کنم. بازیگری ستایش‌برانگیز، و انسانی بااستعداد بود، و خوشحالم که او را در زندگی خود داشتم. در آرامش از دنیا رفت.

فرانسیس فورد کاپولا کارگردان اینک آخرالزمان نیز با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:

فردی فورست انسانی دلنشین و بسیار دوست‌داشتنی بود، بازیگری شگفت‌انگیز و دوستی خوب. درگذشت او برای من اندوه‌بار است.

فوت فردریک فورست

درگذشت فردریک فورست
درگذشت فردریک فورست

میدلر و فورست در سال ۱۹۷۹ در فیلم رز همکاری کردند. نقش هیوستون دایر راننده لیموزین برای فورست نامزدی اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به ارمغان آورد. فورست در همان سال نقش جی هیکس ملقب به سرآشپز را در اینک آخرالزمان کاپولا بازی کرد و در مقابل رابرت دووال، مارتین شین و مارلون براندو دیده شد.

او در سال ۱۹۷۶ در وسترن آب‌بندهای میزوری با جک نیکلسون همکاری کرده بود. فورست زاده دسامبر سال ۱۹۳۶ در تگزاس بود و در دانشگاه مسیحی تگزاس تحصیل کرده بود. او سپس به نیویورک نقل مکان کرد و در تئاترهای آف برادوی روی صحنه رفت. فورست برای فیلم وقتی اسطوره‌ها می‌میرند نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر تازه‌وارد آینده‌دار را دریافت کرد و سپس در مکالمه در سال ۱۹۷۴ همکاری دیگری با کاپولا داشت. آخرین فیلم او همه مردان شاه در سال ۲۰۰۶ بود.

فارست در 23 دسامبر 1936 در Waxahachie، تگزاس، پسر ویرجینیا آلی (نام خانوادگی مک اسپادن) و فردریک فنیمور فارست، مالک فروشگاه مبلمان که گلخانه‌هایش گیاهانی را برای فروش در فروشگاه‌های خرده‌فروشی فراهم می‌کردند، به دنیا آمد. در سال 1966، فارست بازی روی صحنه را در یک تولید خارج از برادوی ویت راک آغاز کرد. اولین فیلم او در فیلم وقتی افسانه ها می میرند (1973) بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *