همنواز

تریلر رسمی فیلم Wonka منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

تریلر رسمی فیلم Wonka که پیش درآمدی از داستان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» است، با بازی تیموتی شالامه و به کارگردانی پل کینگ منتشر شد.

فیلم سینمایی «Wonka»، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2023 است. این فیلم به ریشه‌های داستانی شخصیت «ویلی وانکا» می‌پردازد. شخصیت «ویلی ونکا» را در این فیلم تیموتی شالامی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم 2023 بر اساس امتیاز IMDB

تریلر رسمی فیلم Wonka منتشر شد

این فیلم، روایتگر داستان ویلی وانکای جوان (تیموتی شالامه) و ماجراجویی‌هایش پیش از افتتاح مشهورترین کارخانه شکلات‌ سازی جهان است. پس از نمایش اولین فیلم از ونکای «پل کینگ» در «CinemaCon» سال گذشته، برادران وارنر امروز دومین تریلر فیلم سینمایی ونکا را منتشر کردند. تیموتی شالامه در این تریلر که بر ریشه‌های سازنده آب نبات تمرکز دارد، در نقش ویلی وونکای مرموز ایفای نقش می‌کند.

 

فیلم برادران وارنر توسط «پدینگتون هلمر کینگ» بر اساس فیلمنامه‌ای که او با «سایمون فارنبی» نوشته و کارگردانی شده است. «پل کینگ» در کنار «سایمون فارنابی» (از نویسندگان Paddington 2) وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده داشتند. «پل کینگ» در رابطه با این فیلم گفت:

کار کردن بر روی چیزی که مخاطبان جوان بدبینانه‌ای داشته باشد، فقط یک لذت بزرگ بود و به همین دلیل است که من به سمت آن کشیده شدم. در زمان و فضایی از لفاظی‌های شدید سیاسی، زمانی که همیشه اخبار بد زیادی وجود دارد، امیدواریم این یک تکه شکلات باشد.

در کنار «تیموتی شالامی»، بازیگران همچون «پیتر جوزف»، «ریچ فولچر»، «کوبنا هولدبروک-اسمیت»، «کالاه لین»، «کالین اوبراین»، «کیگان-مایکل کی»، «روآن اتکینسون»، «سالی هاوکینز»، «اولیویا کولمن»، «جیم کارتر»، «مت لوکاس»، «ناتاشا راثول»، «تام دیویس»، «متیو بینتون» و «سایمون فارنبی»، «راکی تاکرار»، «الی وایت»، «موری مک آرتور» و «تریسی آیفیچر» هستند. این فیلم سینمایی در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *