روز و ساعت پخش استارفیلد (Starfield) از شبکه جم پیکسل

برای اطلاع از روز، ساعت و زمان پخش استارفیلد از جم پیکسل ، که تازه ترین شبکه زیرمجموعه کانال‌های جم تی وی می‌باشد،‌ همراه ما باشید.

زمان پخش استارفیلد از جم پیکسل

Starfield یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی بازیسازی Bethesda توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی به طور رسمی در طول ارائه E3 Bethesda در سال 2018 اعلام شد. Starfield قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2023 برای ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شود.

روز پخش استارفیلد از جم پیکسل : پنجشنبه 12 مرداد

ساعت پخش استارفیلد از جم پیکسل : ساعت 18:00

تکرار استارفیلد از جم پیکسل : ساعات 02:00 14:00 و 22:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه جم پیکسل

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

Starfield یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی است. بازیکنان در این بازی، می‌توانند در هر زمانی از بازی بین دیدگاه اول شخص و سوم شخص جابجا شوند. استارفیلد دارای یک جهان باز به شکل منطقه‌ای در کهکشان راه شیری است که شامل سیستم‌های سیاره‌ای خیالی و غیر تخیلی می‌باشد و بازیکنان می‌توانند بر روی بیش از 1000 سیاره و تعداد نامشخصی از قمرها و ایستگاه‌های فضایی فرود بیایند.

اکثر مناظر درون بازی به صورت رویه‌ای ایجاد شده‌اند. آنها متعاقباً اصلاح شدند و محتوای دست ساز پیرامون آنها توسعه یافتند. بازی زمین و گیاهان و جانوران بیگانه یک سیاره را بسته به ستاره منظومه و جو آن و همچنین مکان‌های مورد علاقه با نزدیک شدن بازیکن به یک سیاره تولید می‌کند. بزرگترین شهر در بازی، نیو آتلانتیس، بزرگترین شهر خیالی است که بتسدا تا به حال توسعه داده است.

همانطور که بازیکن در حال کاوش در دنیای بازی است، با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) مختلفی روبرو می‌شوند، که برخی از آنها ممکن است به خدمه بازیکن بپیوندند. چنین NPCهایی ممکن است به بازیکن در مبارزه کمک کنند، وسایل حمل کنند، یا در حین رویارویی، از طرف بازیکن با NPCهای دیگر صحبت کنند.

زمان پخش Starfield از جم پیکسل

زمان پخش استارفیلد از جم پیکسل
زمان پخش استارفیلد از جم پیکسل

روز پخش کامیک کان از جم پیکسل : چهارشنبه 11 مرداد

ساعت پخش کامیک کان از جم پیکسل : ساعت 18:00

تکرار کامیک کان از جم پیکسل : ساعات 02:00، 14:00 و 22:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *