تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer منتشر شد

به تازگی تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

وب سایت رسمی Goblin Slayer II، فصل دوم انیمه مجموعه رمان فانتزی تاریک Goblin Slayer از Kumo Kagyu، پخش یک ویدیوی تبلیغاتی جدید برای انیمه را از روز جمعه آغاز کرد. این ویدئو پیش نمایش آهنگ تم ابتدایی انیمه “Entertainment” توسط Mili است.

داستان فصل دوم انیمه Goblin Slayer

تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer
تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادام19ه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Goblin Slayer

تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer
تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Goblin Slayer

این انیمه در تاریخ 6 اکتبر در Tokyo MX، AT-X و BS11 نمایش داده می شود، قبل از پخش از تلویزیون Sun. این برنامه چند ساعت قبل از پخش تلویزیونی از شبکه ABEMA پخش خواهد شد. Crunchyroll سریال را در حین پخش به صورت بین المللی پخش خواهد کرد.

تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer

اولین تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer را نیز مشاهده کنید

تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer
ویدیو تبلیغاتی فصل دوم انیمه Goblin Slayer

تریلر فصل 2، گابلین بیشتری را از طرف قهرمان داستان و حزبش به نمایش می‌گذارد، گروهی از ماجراجویی‌هایی که برای به اشتراک گذاشتن تلاش‌های زیادی با جنگجوی معمولاً تنها آمده بودند. Goblin Slayer کم کم متوجه می شود که زندگی چیزهای بیشتری جز کشتن اجنه وجود دارد، اما طرفداران سریال نباید نگران باشند، زیرا تریلر ثابت می کند که هنوز خون زیادی از این موجودات ناپاک وجود دارد.

تیزر فصل دوم انیمه Goblin Slayer

در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی فصل دوم انیمه Goblin Slayer را ببینید:

کلام آخر

تریلر فصل دوم انیمه Goblin Slayer
داستان فصل دوم انیمه Goblin Slayer

Misato Takada کارگردانی سریال را در LIDEN FILMS بر عهده دارد. تاکاهارو اوزاکی که اولین فصل انیمیشن را در WHITE FOX کارگردانی کرد، کارگردان ارشد خواهد بود. Hideyuki Kurata دوباره آهنگسازی سریال را بر عهده دارد. هیرومی کاتو در حال طراحی شخصیت ها است. Kenichiro Suehiro برای ساختن موسیقی بازمی گردد.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *