خلاصه داستان و بیوگرافی فیلم طنز ویلای ساحلی + تاریخ اکران

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی و بیوگرافی بازیگران را در ادامه بخوانید و از تاریخ اکران فیلم ویلای ساحلی با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی مطلع شوید.

فیلم طنز ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی براساس اعلام علی سرتیپی از چهارشنبه پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

تاریخ اکران فیلم ویلای ساحلی : از چهارشنبه پنجم مهرماه

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی

در خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی آمده است: چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش 6 ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می‌سپارد. آن‌ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می‌کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی را رقم می زند.

بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

فیلم طنز ویلای ساحلی تازه‌ترین ساخته سینمایی کیانوش عیاری است که پاییز سال گذشته با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفت.

این فیلم پس از طی کردن مراحل فنی، آماده نمایش شد و حالا قرار است طبق گفته علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران اکران خود را به شکل سرارسی از پنجم مهرماه سال 1402 در سینماهای کشور آغاز کند.

رضا عطاران

بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی
بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران (زاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشته اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت.

حضور عطاران در تلویزیون با مجموعهٔ بیداران (۱۳۶۹) آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ (۱۳۷۲) و ساعت خوش (۱۳۷۳–۱۳۷۴) مربوط می‌شود. عطاران نخستین کارگردانی خود را در برنامهٔ سیب خنده (۱۳۷۶) که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد. وی همچنین در آن سال اولین حضور خود در سینما را در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد.

او در کلاه‌قرمزی و سروناز (۱۳۸۱) حضور پیدا کرد و در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ در دو سریال خانه‌به‌دوش و متهم گریخت کارگردانی و بازیگری را تجربه کرد. او با بازی در فیلم خروس جنگی (۱۳۸۶) مورد توجه قرار گرفت و در سال ۱۳۸۹ به‌واسطه بازی در ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد.

پژمان جمشیدی

بازیگران فیلم ویلای ساحلی
بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

ریما رامین فر

بازیگران فیلم ویلای ساحلی
بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

ریما رامین‌فر (زاده ۵ فروردین ۱۳۴۹) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ پا به عرصهٔ سینما نهاد.

رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در یه حبه قند (۱۳۸۹) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. او از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ در مجموعه تلویزیونی پایتخت ایفای نقش کرد و برایش برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن کمدی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *