تریلر رسمی فیلم May December منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

May December، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 با بازی ناتالی پورتمن است که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم May December به انتشار رسید.

فیلم May December که به عنوان فیلم Darling در کن معرفی شد، تریلر اول خود را با حضور ناتالی پورتمن، جولیان مور و چارلز ملتون منتشر کرده است. این فیلم توسط تاد هینز ساخته شده و نخستین بار در جشنواره کن منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم May December منتشر شد

May December، یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی است. این فیلم بر اساس یک فیلمنامه از سامی برچ، بر اساس یک داستان از برچ و الکس مکانیک، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم May December 2023

از بازیگران مطرح این فیلم، می‌توان از ناتالی پورتمن در نقش الیزابت، بری جولیان مور در نقش گریسی آترتون یو، چارلز ملتن در نقش جو یو، پایپر کوردا در نقش آنر آترتون یو، الیزابت یو در نقش مری آترتون-یو، گابریل چانگ در نقش چارلی آترتون یو، کوری مایکل اسمیت در نقش جورجی آترتون، DW Moffett در نقش تام آترتون، لارنس آرانسیو در نقش موریس اسپربر نام برد.

خلاصه داستان فیلم May December

تریلر رسمی فیلم May December

داستان فیلم May December شخصیت الیزابت بری (ناتالی پورتمن) را بازگو می‌کند. بری یک بازیگر هالیوودی است که در پروژه‌ای که بر اساس یک داستان جنایی واقعی در دست ساخت قرار دارد، دخیل است. این پروژه به داستان زندگی زنی می‌پردازند که با مردی که ۲۳ سال از او کوچک‌تر است رابطه‌ای عاشقانه برقرار می‌کند و نوزاد خود را پشت میله‌های زندان به دنیا می‌آورد. حال حدودا بیست سال پس از گذشت این اتفاق و فراگیر شدن داستان این زوج در روزنامه‌ها، الیزابت به جورجیا سفر می‌کند تا با گریسی (جولین مور) و همسرش جو (چارلز ملتون) ملاقات کند و ببیند زندگی آن‌ها چگونه سپری می‌شود.

گریسی که اکنون دهه شصت زندگی‌اش را می‌گذراند، با فرزندان دوقلواش که در شرف ترک خانه به سوی دانشگاه هستند سر و کله می‌زند. از طرفی با اینکه این زوج هنوز هم نامه‌های نفرت‌انگیز و بدی را دریافت می‌کنند اما به‌نظر می‌رسد در کامیونیتی کوچک و محلی‌شان محبوبیت خاصی دارند. در ادامه هرچه که الیزابت در تحقیقاتش عمیق‌تر می‌شود، خطوط جداکننده‌ی زندگی او و گریسی شروع به محو شدن می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم May December

تریلر رسمی فیلم May December 2023
خلاصه داستان فیلم May December

فیلم May December ابتدا در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) در سینماها اکران می‌شود و سپس در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) از طریق نتفلیکس در دسترس طرفداران فیلم قرار خواهد گرفت.

تریلر فیلم May December

نخستین تیزر رسمی فیلم May December 2023 را در ادامه ببینید:

 کلام آخر

تریلر رسمی فیلم May December

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم توانست 89 درصد از 57 نقد، با میانگین امتیاز 7.7/10 را کسب کند. توافق این وب‌سایت چنین است. متاکریتیک نیز که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس 18 منتقد، به فیلم امتیاز 81 از 100 اختصاص داده شد که نشان دهنده تحسین جهانی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم May December چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *