تریلر نهایی فصل چهارم Sex Education منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

فصل چهارم سریال آموزش جنسی، فصل پایانی این سریال تینیجری کمدی است که چندی پیش، شبکه نتفلیکس، از تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education رونمایی کرد.

فصل چهارم یا همان پایانی سریال محبوب Sex Education، یکی از مهم‌ترین سریال‌های امسال نتفلیکس است که چندی پیش، این سرویس استریم، از تریلر فصل پایانی Sex Education رونمایی کرد و تاریخ انتشار این فصل را به انتشار رساند.

تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education منتشر شد

چندی پیش، نتفلیکس تریلر فصل 4 سریال Sex Education را منتشر کرد که نگاهی اجمالی به فصل پایانی پر هرج و مرج این کمدی-درام دلگرم کننده دارد. آموزش جنسی طرفداران را برای سال‌ها زیادی به دنبال خود نگه داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

خالق سریال، نویسنده اصلی و تهیه‌کننده اجرایی، لوری نون، پس از انتشار این تریلر در نامه‌ای به طرفدارانش نوشت:

ما به شدت به Sex Education افتخار می‌کنیم. به نویسندگان، بازیگران و عوامل درخشانمان که برای ساخت هر اپیزود بسیار تلاش کردند، مدیون هستیم. آن‌ها به‌طور خستگی‌ناپذیری تلاش کرده‌اند تا سری آخر را برای شما به ارمغان بیاورند، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

داستان فصل چهارم سریال Sex Education

تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education
داستان فصل چهارم سریال Sex Education

پایان فصل 3 شاهد تعطیلی Moordale Secondary بود، زیرا دانش‌آموزان یک شورش علیه سرپرست سرکوبگرشان Hope Haddon به راه انداختند. در نتیجه، قسمت‌های پایانی شاهد ثبت نام اوتیس میلبرن (آسا باترفیلد)، اریک افیونگ (انکوتی گاتوا) و چند چهره آشنا دیگر در کالج آینده‌نگر کاوندیش Sixth Form کالج می‌شوند که سرعت آن کاملاً تغییر می‌کند.

از دیدگاه اوتیس، یک مشکل بزرگ وجود دارد. آنها در حال حاضر یک دانشجوی درمانگر در محوطه دانشگاه دارند که کسی جز دکتر هو تادیا گراهام نقش او را بازی نمی‌کند.

تاریخ انتشار فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education
تاریخ انتشار فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

فصل آخر این سریال محبوب در تاریخ 21 سپتامبر 2023 (30 شهریور 1402) روی استریمر پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اولین تریلر فصل جدید را منتشر کرده است که در ادامه نوشتار می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر فصل پایانی Sex Education

آسا باترفیلد، گیلیان اندرسون، ایمی لو وود، اما مکی، کانر سویندلز، کیدار ویلیامز استرلینگ، میمی کین، جورج رابینسون، چیننیه ازئودو، دوا صالح، آلیستر پتری، سامانتا اسپیرو، جیم هویک، و دانیل اینگز به عنوان بازیگر در فصل‌های گذشته، بازخواهند گشت.

در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فصل چهارم Sex Education را ببینید:

دن لوی، تادیا گراهام، لیزا مک گریلیس، ماری رویتر، جودی ترنر اسمیت، اسان اکبر، فلیکس مفتی، آنتونی لکسا، الکساندرا جیمز، ردا الازوار، بلا مکلین و ایمانی یاهشوآ نیز بازیگران فصل جدید سریال هستند.

کلام آخر:

تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education
تریلر رسمی فصل آخر سریال آموزش جنسی

آموزش جنسی، در طول 3 فصل، واقعاً قلب بینندگان را با بازیگران ستاره‌دار و داستان‌سرایی مبتکرانه‌اش مجذوب کرده و این در حالی است که نتفلیکس مدت‌ها فصل چهارم آن را تایید کرده و اخیراً تریلر آن را به انتشار گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فصل چهارم Sex Education چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *