معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال ترکی Yaratilan از جدیدترین سریال های ترکی است  که در نتفلیکس اکران می شود. در ادامه با معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023 با فیگار همراه باشید…

Yaratilan سریالی است که توسط چاغان ارماک نوشته و کارگردانی شده است. در سریال Yaratilan، تانر اولمز و ارکان کولچاک کوستندیل بازیگران نقش اول هستند.

ژانر سریال Yaratilan درام، تاریخی و علمی تخیلی است. در واقع داستان آن الهام گرفته از اثر فرانکشتاین مری شلی اما با رویکردی مدرن به تصویر کشیده شده است. این سریال بافتی علمی-تخیلی و ترسناک را در خود جای داده است. همچنین، به عمق طبیعت انسان نفوذ می‌کند و روی سؤالات اخلاقی و فلسفی تمرکز دارد. “Yaratılan” به هدف ارائه تجربه‌ای هیجانی و تامل‌برانگیز برای تماشاگران ساخته شده است.

زمان پخش سریال ترکی Yaratilan :تاریخ 28 مهر از رسانه اینترنتی ایوا ترک پلاس

داستان سریال ترکی Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023

معرفی سریال ترکی Yaratilan

برای خلاصه سریال ترکی Yaratilan باید بگوییم که سریال ترکی “Yaratılan”، در دوران پایانی امپراتوری عثمانی که از بورسا تا استانبول می‌گذرد، یک داستان جادویی را به تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی این سریال، زیا، یک دانشجوی پزشکی جوان است که آرزوی تبدیل شدن به یک پزشکی دارد که بتواند درمانی برای بیماری‌هایی پیدا کند که تاکنون پزشکی قادر به درمان آن‌ها نبوده است. آشنایی او با یک پزشک به نام ایحسان، آغازگر یک ماجراجویی می‌شود که به طور کامل زندگی او را تغییر می‌دهد. اما این ماجراجویی به یک پیچ و خم پر از خطرات و رازهای بزرگ تبدیل می‌شود. سریال “Yaratılan” قصد دارد به تماشاگران یک داستان جادویی را ارائه دهد و فرصتی را برای کشف مرزهای پزشکی و طبیعت انسانی به آنان بدهد.

تعداد قسمت های سریال Yaratilan: این سریال شامل 8 قسمت بوده که یکی از تولیدات داخلی نتفلیکس در ترکیه است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین سریال های 2023 ترکیه + [سریال‌های تلویزیونی و دیجیتالی]

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
خلاصه سریال ترکی Yaratilan

در این سریال، هنرپیشه های معروف تانر اولمز و ارکان کولچاک کوستندیل بازیگران سریال ترکی Yaratilan هستند. علاوه بر آن، بازیگران با تجربه‌ای مانند انگین بنلی، شیفانور گول، بولنت شاکراک، سما چایرکباشی، دورول بازان، دورول بازان، ماجیت کوپر، اکرمکان ارسلانداغ، اومو پوتگول و شنور نوگایلار نیز در این سریال حضور دارند.

تانر اولمز در نقش زیا در سریال ترکی Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
معرفی سریال ترکی Yaratilan

تانر اولمز، یک بازیگر بسیار محبوب و معروف ترکیه‌ای است که در صنعت تلویزیون و سینما در کشور خود فعالیت می‌کند. شهرت وی پس از بازی در نقش دکتر علی وفا در سریال “معجزه دکتر” به طور چشمگیری افزایش یافت و او به یکی از چهره‌های محبوب و خواستنی صنعت سرگرمی ترکیه تبدیل شد.

تانر اولمز در سال 1986 در شهر تونجلی (Tunceli) به دنیا آمد. فعالیت حرفه‌ای تانر اولمز در سال 2009 با بازی در سریال تلویزیونی “Kapalı Çarşı” آغاز شد. سپس در برنامه تلویزیونی “Istanbul’un Altınları” حضور داشت. سال 2012 نیز را با بازی در درام تلویزیونی “Kayıp Şehir” در نقش Sadık سپری کرد و محبوبیت و شهرت وی در حال رشد بود.

او بین سال‌های 2013 تا 2015 در سریال تلویزیونی “Medcezir” به عنوان مرت (Mert) حضور داشت و به شدت مورد توجه قرار گرفت. اما بیشترین شهرت و محبوبیت وی باتوجه به نقش شاهزاده عثمان در سریال “حریم سلطان” (Magnificent Century) به او دست یافت و او به صورت بین‌المللی معروف شد.

ارکان کولچاک کوستندیل در نقش دکتر ایحسان در سریال ترکی Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023

ارکان کولچاک، بازیگر، کارگردان و نویسنده ترکیه‌ای است. وی در تاریخ ۱۶ ژانویه ۱۹۸۳ در ترکیه متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی در رشته تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبا معمار سینان است و علاوه بر بازیگری، به نویسندگی نیز مشغول است.

ارکان کولچاک در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ با بازی در سریال “Sakarya Fırat” آغاز به کار کرد و سپس در سریال‌های “Babalar ve Evlatlar”، “Merhamet” و فیلم “One Night in Istanbul” نیز حضور داشت که نام او را بر لبان مخاطبین قرار داد. او در سال ۲۰۱۴ با بازی در نقش اصلی و مهم سریال محبوب “Ulan Istanbul” به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. همچنین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در سریال “Muhteşem Yüzyıl: Kösem” به کنار برن سات و هولیا افشار در خارج از ترکیه، به ویژه در ایران، شناخته شد. سپس در سال ۲۰۱۷ با بازی فوق‌العاده خود در سریال “Çukur” به شهرت و موفقیت بیشتری دست یافت و به یکی از بازیگران موفق و محبوب ترکیه تبدیل شد.

تریلر سریال ترکی Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
نقد سریال ترکی Yaratilan

اولین فراگمان سریال ترکی Yaratilan را ببینید:

بررسی سریال Yaratilan

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
نمرات سریال ترکی Yaratilan

نقد سریال ترکی Yaratilan

“Yaratılan”، اولین سریال تاریخی فانتزی ترکیه که توسط نتفلیکس در این کشور منتشر شده است. انتظار می‌رود این سریال، مورد توجه بسیاری از طرفداران سریال ترکی قرار بگیرد.

کاغان ارماک، کارگردان این سریال، قبلاً به فیلم‌های موفقی مانند “مردان پدربزرگم”، “مرد تنها”، “نگهبان” و “اگر فراموش کنم زمزمه کنید” خودی نشان داده و اکنون مسئولیت نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. ارماک، با “Yaratılan” قصد دارد یک آینده جدید را رقم بزند.

ترکیب بازیگران این سریال نیز بسیار قوی است. بازیگران موفقی مانند ارکان کولچاک کوستندیل و تانر اولمز در نقش‌های اصلی حضور دارند که باعث بالا رفتن میزان توجه به این سریال می شود.

همچنین صحنه ها و دکور های جذاب این سریال می تواند از نقاط قوت این سریال باشد.

با توجه به همه این انتظارات، پیش‌بینی می‌شود که “Yaratılan” موفقیت بزرگی در نتفلیکس کسب کند و به یک پدیده جهانی تبدیل شود.

نمرات سریال ترکی Yaratilan هنوز مشخص نشده و به محض انتشار از همین رسانه اعلام خواهد شد.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023
معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023

با معرفی سریال ترکی Yaratilan با هنر نمایی تانر اولمز با شما عزیزان همراه بودیم. شما نیز می‌توانید با دانلود سریال Yaratilan و تماشای این سریال جذاب نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی سریال ترکی Yaratilan 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *