تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

All of Us Stranger، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger توسط سرچلایت استودیو منتشر شد.

پل مسکال و اندرو اسکات در تریلر فیلم عاشقانه سرچ لایت پیکچرز حضور پیدا کردند. سرچ‌لایت پیکچرز، تریلر رسمی All of Us Stranger را چندی پیش به انتشار رساند که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger منتشر شد

All of Us Stranger یک فیلم فانتزی رمانتیک بریتانیایی است که در سال 2023 توسط اندرو هیگ نویسنده و کارگردان ساخته شده است. این فیلم اقتباسی از رمان به نام «غریبه‌ها» نوشته تایچی یامادا در سال 1987 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های عاشقانه جهان + [2023 و تمام دوران]

All of Us Stranger دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. پیش از آن، در سال 1988، فیلم ژاپنی به نام «The Discarnates» به کارگردانی نوبوهیکو اوبایاشی براساس این رمان ساخته شده بود. این فیلم روایتگر داستانی است که در قالب فانتزی و عناصر عاشقانه به تصویر کشیده شده است.

خلاصه داستان فیلم All of Us Stranger

تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger

این فیلم به وسیله تعامل دو شخصیت اصلی، آدام و هری، رازها و اتفاقاتی از گذشته را به تصویر می‌کشد. در فیلم All of Us Stranger، آدام یک شب در برجی تقریباً خالی در لندن معاصر زندگی می‌کند. او به طور تصادفی با همسایه‌ای مرموز به نام هری آشنا می‌شود که روزمرگی او را بهم می‌زند.

تاریخ اکران All of Us Stranger

تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger

بازیگران اصلی این فیلم در تاریخ 30 ژوئن 2022 به طور رسمی معرفی شدند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم تلوراید در تاریخ 31 اکتبر 2023 به نمایش درآمد و قرار است توسط شرکت Searchlight Pictures در ایالات متحده آمریکا در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) و در بریتانیا در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) اکران شود.

تریلر فیلم همه ما غریبه ها

در این فیلم، بازیگرانی همچون اندرو اسکات، پل مسکال، جیمی بل و کلر فوی در نقش‌های اصلی حضور دارند. بازگو کردن داستان All of Us Stranger در قالب سینما، فرصتی است برای انتقال داستانی برجسته از رمان به تصویر و تجسم شخصیت‌ها و رویدادهای آن.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger

این فیلم در حال حاضر دارای امتیاز 100% در Rotten Tomatoes بر اساس 15 نقد با میانگین امتیاز 8.5/10 است. در متاکریتیک فیلم دارای میانگین وزنی 98 از 100 بر اساس 11 منتقد است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم All of Us Stranger چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *