معرفی سریال ترکی گل های خونی Kan Çiçekleri ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال گل‌های خونی Kan Çiçekleri یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه است. حال با معرفی سریال ترکی گل های خونی در ادامه با ما همراه باشید…

سریال ترکی Kan Çiçekleri، توسط Levent Türkan و Ömer Baykul کارگردانی می‌شود. نویسندگان این سریال شامل Nuriye Bilici، Münevver Yıldız، Melike Yılman و Burak Acar هستند. تهیه‌کننده سریال شرکت Unik Film است و از شبکه Kanal 7 پخش می‌شود.

“گل‌های خونی” Kan Çiçekleri یکی از جذاب ترین سریال های ترکی است که از تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۲ استارت خورده و همچنان در حال پخش است. این سریال به داستان یک ازدواج اجباری می‌پردازد که با هدف پایان دادن به دشمنی بین دو خانواده مهم در سطح شهر، برگزار می‌شود. شخصیت‌های اصلی این سریال شامل باریش باکتاش (Baris Baktas) و یامور یوکسل (Yagmur Yuksel) می‌باشند.

ژانر سریال ترکی گل های خونی: درام و عاشقانه

زمان پخش سریال ترکی گل های خونی هر روز هفته به جز شنبه و یکشنبه

ساعت پخش سریال ترکی گل های خونی: هر روز ساعت 17

زمان پخش سریال ترکی گلهای خونی (Kan Çiçekleri) + بیوگرافی

داستان سریال ترکی گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
نقد سریال Kan Çiçekleri

خلاصه داستان سریال گل های خونی

“گل‌های خونی” داستان تکان دهنده دیلان و باران است که در یک دشمنی خونی میان دو خانواده درگیر می‌شوند و برای پایان دادن به این دشمنی مجبور به ازدواج هستند.

باران باید نفرت خود را از دشمنانش کنار بگذارد تا برادرش را نجات دهد و به احساس گناهی که به خاطر حمله به مادرش و کشته شدن او به وجود آمده، غلبه کند. او به دنبال ایجاد آرامش در خانواده‌ای است که به دنبال انتقام هستند. زمانی که عموی باران اعتراف می‌کند که او کسانی را که به والدینش حمله کرده‌اند را تعقیب می‌کند، زندگی آن‌ها به چالش کشیده می شود. عموی باران در پشت ماجرای حمله قرار دارد و به امید اینکه اگر باران انتقام می‌گیرد و به زندان برود، به ثروت خانوادگی آن‌ها دست پیدا خواهد کرد.

وقتی باران خود را ناتوان از کشتن می‌بیند و برادرش برای این کار داوطلب می‌شود، تصمیم می گیرد که تنها راه برای پایان دادن به این دشمنی، ازدواج با دختر دشمنش است. او متوجه می‌شود که در واقع دختر دشمنش دختری به نام دیلان است که زمانی با او آشنا و به او علاقه‌مند شده بود. او در میان عشقش به دیلان و نفرت خود از خانواده‌اش، سرگردان می‌شود.

با وجود خصومت خانواده‌هایشان، دیلان و باران ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدی آغاز می‌شود. با ازدواج این دو زندگی باران و دیلان به چالش کشیده می شود و داستان زیبایی از عشق و نفرت به تصویر کشیده می شود.

تعداد قسمت های سریال ترکی گل های خونی 146 قسمت است که 144 قسمت آن مربوط به فصل اول است. فصل دوم این سریال جذاب به تازگی شروع شده و از شبکه kanal7 در ساعت و روز های گفته شده پخش می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
تعداد قسمت های سریال ترکی گل های خونی

هنرپیشه های سریال ترکی گل های خونی:

  • باریش باکتاش در نقش باران کارابی
  • یامور یوکسل در نقش دیلان دمیر
  • اکرم آرال تونا در نقش جودت دمیر
  • برکای سینار در نقش علی
  • سلینای تاشول در نقش زمرد دمیر
  • دیلک گولر در نقش سرویر
  • نالان اورگوت در نقش آزاده کارابی
  • ارول یاوان در نقش قدرت کارابی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلهای خونی (Kan Çiçekleri) + زمان پخش

باریش باکتاش در نقش باران کارابی در سریال گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
معرفی سریال ترکی گل های خونی

باریش باکتاش، بازیگر، خواننده و موسیقی‌دان ترک، در تاریخ 12 فوریه 1997 متولد شد. او به عنوان یک بازیگر مشهور شناخته می‌شود و همچنین در دنیای موسیقی فعالیت دارد. تاکنون چندین آهنگ از او منتشر شده است.

باریش باکتاش قبل از بازی در سریال “گلهای خونی”، در فیلم ترسناک “Ceberruh” که در سال 2021 منتشر شد و همچنین در فیلم ترسناک “No: 26 Ölüm Çigligi” که در سال 2022 منتشر شد، به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم‌ها به عنوان بخشی از فعالیت‌های بازیگری و هنری وی به یاد ماندنی هستند.

یامور یوکسل در نقش دیلان دمیر در سریال گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
خلاصه داستان سریال گل های خونی

یامور یوکسل یک بازیگر ترکیه‌ای است که در سریال “گلهای خونی” تجربه بازیگری خود را شروع کرد. او در تاریخ 21 ژانویه 2002 به دنیا آمده است. قبل از حضور در “گلهای خونی”، یامور تجربه بازیگری چندانی نداشت و در واقع این سریال اولین تجربه جدی وی در این حوزه بود. بازی در این سریال برای او شهرت و محبوبیت زیادی را به ارمغان آورد.

بررسی سریال ترکی گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
معرفی سریال ترکی گل های خونی

نقد سریال Kan Çiçekleri

سریال “Kan Çiçekleri” از لحظه شروع انتشار تاکنون با استقبال نسبتاً خوبی از سوی بینندگان روبرو شده است. نمرات سریال ترکی گل های خونی از سوی کاربران سایت IMDb امتیاز 7.5 از 10 است. این سریال از حضور بازیگران با استعداد بهره‌می‌برد و شخصیت‌پردازی خوبی نیز دارد. اگرچه بعضی از خطوط داستانی فرعی ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر بیایند، اما خط داستان اصلی و ماجرای عشق بین دیلان و باران بسیار جذاب است.

به هر حال، برخی انتقادات نیز وجود دارد؛ سکوت‌های طولانی و خیره‌شدن‌های مداوم که در این سریال دیده می‌شود، باعث می‌شوند به نظر برسد نویسندگان حوصله نوشتن دیالوگ‌ها را نداشته‌اند یا دلشان نمی‌خواسته راه دیگری به جز این سکوت‌های طولانی و معذب‌کننده را برای نمایش احساسات شخصیت‌ها استفاده کنند. خشونتی که در این سریال نسبت به زنان وجود دارد، یکی دیگر از مسائل قابل توجه است. اگرچه این نوع خشونت در سریال‌های ترکی زیاد دیده می‌شود، اما بدون شک مسائل و مضامینی بهتر از قلدری و آزار و اذیت زنان نیز وجود داشت که سازندگان می‌توانستند با بررسی آن‌ها سریال را جذاب‌تر سازند.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی گل های خونی
معرفی سریال ترکی گل های خونی

با معرفی سریال ترکی گل های خونی با شما عزیزان همراه بودیم. شما نیز می‌توانید با دانلود سریال ترکی گل های خونی و تماشای این سریال جذاب نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی سریال ترکی گل های خونی Kan Çiçekleri چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *