زمان پخش سریال ترکی خوبی با دوبله فارسی از جم تی وی (Iyilik) + بازپخش

دوبله فارسی سریال ترکی خوبی با بازی اسماعیل دمیرچی از شبکه جم تی وی منتشر خواهد شد. زمان پخش سریال ترکی خوبی از جم تی وی نیز مشخص شده است.

پخش دوبله فارسی سریال ترکی خوبی (Iyilik) از 29 مهر ماه آغاز خواهد شد. کمپانی “Med Yapım” تهیه‌کنندگی سریال تابستانی “خوبی” را برعهده دارد. “İyilik” در ژانر درام تولید و پخش شده است. مورات اوزتورک کارگردان این سریال با تم خیانت است.

بیشتر بخوانیدسریال های ترکیه ای خیانت

زمان پخش سریال ترکی خوبی از جم تی وی

سریال ترکی خوبی با دوبله فارسی از شبکه جم تی وی نمایش داده می‌شود. اسماعیل دمیرچی، خدیجه شندیل، سرا کوتلوبی و پریهان ساواش از بازیگران سریال ترکی خوبی هستند.

زمان پخش سریال ترکی خوبی از جم تی وی

روز پخش سریال خوبی از جم تی وی : از 29 مهر، شنبه تا پنجشنبه

ساعت پخش سریال خوبی از جم تی وی : ساعت 22:00

تکرار سریال ترکی خوبی جم تی وی : ساعات ۰۱:۰۰ و ۱۴:۰۰

خلاصه داستان سریال ترکی خوبی

سریال درباره زنی ثروتمند و زیبا به نام نسلیهان است. او که به نظر می‌رسد هرچیزی را آرزو کند، در زندگی به دست می‌آورد، با یک مدیر اجرایی سخت کوش ازدواج کرده است. مورات در شرکت هولدینگ خانواده‌اش به جایگاهی قابل اعتماد رسیده است.

نسلیهان به عنوان همسر مورات و به عنوان مادر فرزندانش، بسیار فداکار و پرمحبت است. این زندگی کامل، به نظر می‌آید که قلعه‌ای بر روی تل ماسه است. پدر نسلیهان در زمانی جوانی او فرار و خواهرش خودکشی کرده بود. مادر معتاد به کار او، از نظر عاطفی تحت فشار است.

علی رغم همه سختی‌ها، نسلیهان بسیار خونگرم و مهربان است. آن‌ها به تازگی با دختری به نام داملا همسایه می‌شوند، که مورات ادعا می‌کند مانند خواهرش است. بعد از اینکه نسلیهان متوجه خیانت مورات به او و رابطه‌اش با داملا شده، دنیایش زیر و رو می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *