پریلود بخش کمپین MWIII در دیتا بیس پلی استیشن قرار گرفت

پریلود بخش کمپین MWIII در دیتا بیس پلی استیشن قرار گفته است. به نظر می‌رسد کاربرانی که بازی Modern Warfare 3 را از قبل خریداری کرده‌اند، می‌‎توانند بازی را دانلود کنند.

طبق صفحه Call of Duty که هنگام راه‌اندازی Call of Duty HQ ظاهر می‌شود، پیش‌بارگیری برای دسترسی زودهنگام کمپین MW3 در روز چهارشنبه، ۱ نوامبر، ساعت ۹ صبح به وقت PST آغاز می‌شود. این بدان معناست که اگر Modern Warfare 3 را پیش‌سفارش کرده‌اید، می‌توانید این کمپین را دقیقاً 25 ساعت قبل از راه‌اندازی آن در ساعت 10 صبح پنجشنبه 2 نوامبر (چهارشنبه 10 آبان ساعت 8:30) دانلود کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد


پریلود بخش کمپین MWIII در دیتا بیس پلی استیشن

به طور معمول، Activision به بازیکنان امکان بارگیری زودهنگام به‌روزرسانی‌ها و عرضه‌های جدید را قبل از زمان معین فعال می‌کند تا همه به سرعت در بازی حضور داشته باشند.

پریلود بخش کمپین MWIII در دیتا بیس پلی استیشن

برای پیش بارگذاری Modern Warfare 3، باید یک نسخه دیجیتالی از بازی را از پلتفرم دلخواه خود پیش خرید کنید و سپس نماد دانلود را انتخاب کنید. هم پلی استیشن و هم ایکس باکس به شما این امکان را می دهند که دانلودهای خودکار را تنظیم کنید تا از دانلود بازی خود به محض شروع دوره پیش بارگذاری مطمئن شوید.

شما می‌توانید از تاریخ 1 نوامبر 2023، بازی Modern Warfare 3 را زودتر دانلود کنید. پس از انجام این کار، قادر خواهید بود به صورت مستقیم و بدون تأخیر به داستان حالت تک‌نفره بازی بپردازید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پریلود بخش کمپین MWIII در دیتا بیس پلی استیشن چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *