همکاری جیسون استاتهام با استالونه در فیلم Levon’s Trade

جیسون استاتهام به همراه دیوید آیر در فیلم Levon’s Trade به نویسندگی سیلوستر استالونه، همکاری خواهند کرد. احتمال می‌رود فیلمبرداری این پروژه از مارس 2024 در لندن آغاز شود.

فیلمنامه «Levon’s Trade» که اقتباسی از رمان چاک دیکسون با همین نام است، اولین پروژه رسمی استالونه پس از نگارش فیلمنامه «رمبو: آخرین خون» در سال 2019 و «کرید 2» در سال 2018 به شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

شرکت دیزنی اکران فیلم سفید برفی را یک سال عقب انداخت


همکاری جیسون استاتهام با استالونه در فیلم Levon’s Trade

به گزارش ددلاین فیلم Levon’s Trade با بازی جیسون استاتهام و کارگردانی دیوید آیر توسط شرکت‌های “بلک بر” (Black Bear) و “بلاک‌فیلم” (Block Film) ساخته خواهد شد.

همکاری جیسون استاتهام با استالونه در Levon’s Trad
فیلم Levon’s Trade

در فیلم “پیشه لیوان”، جیسون استاتهام نقش “لیوان کید” را بازی می‌کند. او با تغییر شغل به کارگری سعی‌ می‌کند زندگی بی‌دغدغه‌ای را در پیش بگیرد و برای دخترش پدر خوبی باشد. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه دختر نوجوان رئیسش ناپدید می‌شود. ماجرا آغاز می‌شود و او باید از مهارت‌های شغل سابقش برای نجات جان دختر استفاده کند. جستجوی لیوان برای یافتن دختر دانشجو او را در مسیر تاریک و خطرناکی قرار می‌دهد؛ به طوریکه زندگی خودش نیز به خطر می‌افتد.

کارگردان دیوید آیر و سایر تهیه‌کنندگان امیدوارند که فیلم “پیشه لیوان” را در مارس 2024 در لندن به تصویر بکشند. بیل بلاک، تهیه‌کننده فیلم، همچنین در فیلم “زنبوردار” (The Beekeeper)، که در سال 2024 منتشر خواهد شد، با همکاری جیسون استاتهام و دیوید آیر همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری استاتهام در فیلم Levon’s Trade چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *