زمان پخش فیلم ترکی آخرین تماس برای استانبول با بازی کیوانچ و برن سات

زمان پخش فیلم ترکی آخرین تماس برای استانبول با بازی کیوانچ تاتلی توع و برن سات از استریم نتفلیکس مشخص شد. این فیلم در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است.

فیلم آخرین تماس برای استانبول با بازی کیوانچ با نام انگلیسی “Last Call for Istanbul” و نام ترکی “İstanbul İçin Son Çağrı” به کارگردانی Gonenc Uyanik (گوننچ اویانیک) و نویسندگی Nuran Evren Sit (نوران اورن سیت) برای نتفلیکس تولید شده است. برن سات در فیلم آخرین تماس برای استانبول نقش “سرین” و کیوانچ نقش “مهمت” را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های ترکی نتفلیکس

زمان پخش فیلم ترکی آخرین تماس برای استانبول

فیلم آخرین تماس برای استانبول نتفلیکس سوم آذر 1402 (24 نوامبر 2023) از این پلتفرم منتشر می‌شود. بازیگران معروف ترکیه، کیوانچ تاتلی توع (Kivanç Tatlitug)، برن سات (Beren Saat) و بازیگر غیر ترک Zihan Zhao، از بازیگران فیلم آخرین تماس برای استانبول هستند. برن سات و کیوانچ تاتلی توع، سال‌ها قبل در سریال ترکی عشق ممنوع (Aski Memnu) پارتنر یکدیگر بودند و حالا بعد از سال‌ها بار دیگر همبازی شده‌اند.

زمان پخش فیلم ترکی آخرین تماس برای استانبول

داستان فیلم آخرین تماس برای استانبول این درام عاشقانه، درباره یک ملاقات شانسی در فرودگاه است. دو زن و مرد متاهل به طور اتفاقی شبی فراموش نشدنی، پر از هیجان، میل و وسوسه را در شهر نیویورک تجربه می‌کنند.

با اینکه فیلم محصول کشور ترکیه و زبان آن نیز ترکی استانبولی است، اما لوکیشن فیلمبرداری آن در شهر نیویورک بوده و بازیگران غیر ترک بسیاری در آن هنرنمایی کرده‌اند. شرکت OGM Pictures نیز هزینه تولید فیلم را پرداخت کرده است. یک ساعت و سی و یک دقیقه مدت زمان فیلم است.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “زمان پخش فیلم ترکی آخرین تماس برای استانبول با بازی کیوانچ و برن سات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *