زمان پخش فصل 2 سریال ترکی شخصیت با بازی هالوک بیلگینر (Şahsiyet)

سریال Şahsiyet یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی با روایت و بازی قوی بود که به تازگی زمان پخش فصل 2 سریال ترکی شخصیت مشخص شده است.

سریال شخصیت یکی از بهترین مینی سریال های ترکی که با کسب امتیاز بالا از سایت IMDb جایگاه ویژه‌ای دارد. شخصیت به کارگردانی انور سایلاک تولید شده است. داستانی بی‌نظیر آن در کنار بازی فوق‌العاده هالوک بیلگینر، مسبب این است که سریال در دسته بهترین سریال های جنایی ترکی قرار گیرد.

هالوک بیلگینر،‌ جانسو دره، متین آک‌دولگر، شبنم بوزوکلو، حسین آونی دانیال و نجیپ ممیلی، از بازیگران فصل اول این سریال هستند. پیشتر مشخص شده بود فصل دوم سریال ترکی شخصیت ساخته خواهد شد و اکنون زمان پخش آن از پلتفرم Gain مشخص گردیده است.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی شخصیت

فصل دوم این مینی سریال ترکی، 22 آبان از پلتفرم “Gain” پخش خواهد شد. فصل اول این سریال در مجموع متشکل از دوازده قسمت بود که بازخورد جهانی خوبی داشت. هالوک بیلگینر، بازیگر نقش آگاه بی اوغلو، جایزه بین المللی امی را برای بازی این نقش دریافت کرد که این سریال را به شهرت بین المللی رساند.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی شخصیت
زمان پخش فصل 2 سریال ترکی شخصیت

منتقدان سریال را به دلیل شرح موضوعات و افکار موجود در ذهن انسان و همچنین نوع داستان‌سرایی زیبای آن تحسین کرده‌اند. داستان فصل اول سریال درباره آقای آگاه یک کارمند بازنشسته بود که به آلزایمر مبتلا شده. یک قاتل زنجیره‌ای شروع به رها کردن اجساد در خیابان‌ها می‌کند و آگاه به نوعی با همه این قتل‌ها مرتبط است.

درباره فصل اول سریال شخصیت

شخصیت نام مجموعه تلویزیونی درام جنایی ساخت ترکیه به نویسندگی هاکان گوندای و کارگردانی اونور سایلاک که پوهوتی‌وی آن را منتشر کرد. این مجموعه تلویزیونی اینترنتی ۱۲ قسمت دارد که هر کدام تقریباً ۶۰ دقیقه است.

آگاه بی‌اوغلو کارمند بازنشسته دادگاه است که همسرش مدتی پیش درگذشته بود. او به تنهایی در یک ساختمان قدیمی عثمانی زندگی می‌کند. یک روز آگاه متوجه می‌شود که به خاطر فراموشی غذای گربه محبوبش را نداده و منجر به مرگ او شده است.

آگاه پس از این حادثه به پزشک می‌رود تا علل اختلال حافظه خود را بفهمد. در آنجاست که آلزایمر او تشخیص داده می‌شود. آگاه نمی‌تواند این واقعیت را بپذیرد که آلزایمر دارد و دچار افسردگی می‌شود. یک روز زمانی که با دوستش ملاقات می‌کند به فواید ضمنی بیماری‌اش پی می‌برد و تصمیمی می‌گیرد که نقطهٔ عطف داستان است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *