فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز (Bambaşka Biri)

زمان پخش فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri) مشخص شده است. بیرسن آلتون‌تاش، خبرنگار ترک درباره این زمینه ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

یک شخص متفاوت داستانی جنایی پلیسی و روانشناختی دارد. داستان یک بیمار روانی (چند شخصیتی) که با به خاطر آوردن گذشته، تصمیم به انتقام می‌گیرد. شخصیت دیگر او که یک مجری و خبرنگار معروف ترکیه است، با همکاری دادستان این پرونده، به دنبال قاتل است؛ غافل از اینکه قاتل خودش است!

دو شخصیت در یک بدن: “دوعان” که متوجه تمام ترامواهای گذشته‌اش است و می‌داند که بچه واقعی توران و نوین نیست و در پرورشگاه بزرگ شده است. به خاطر دارد که یتیم خانه را آتش زده بودند و “کنان اوزترک” خبرنگار معروف که شخصیتی آرام دارد و پرورش یافته خانواده فعلی‌اش است. توران و نوین با کمک روانپزشک بیماری او را برای مدتی درمان کردند. به این ترتیب کنان گذشته‌اش را به خاطر نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان و معرفی سریال ترکی یک شخص متفاوت

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی یک شخص متفاوت

فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت

فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت
فینال سریال ترکی یک شخص متفاوت

طبق گزارش بیرسن (خبرنگار معروف ترکیه)، فینال سریال یک شخص متفاوت در قسمت شانزده خواهد بود. این سریال با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز که دوشنبه‌ها از شبکه فاکس منتشر می‌شود، به دلیل نامشخصی خاتمه خواهد یافت. در صورت اطلاع رسانی دقیق، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

استوری بوراک برای تولد هانده

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه است که در این سریال با پارتنر قدیمی خود بوراک دنیز همبازی شده است. این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود، اما نام آن به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر پیدا کرد؛ نهایتا Bambaşka Biri اسم نهایی سریال شد.

بوراک و هانده در سریال رمانتیک کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بودند و صمیمیت بین این دو زیاد است. بوراک در استوری خود آرزو می‌کند که در تولد 105 سالگی هانده، بار دیگر نیز کنارش باشد.

استوری بوراک برای تولد هانده

ترجمه:

بزرگ شدیم، این دختر امروز سی ساله شد، صد و پنج سالگیت رو با هم جشن بگیریم. دوستت دارم چه خوب که به دنیا اومدی!

سوالات متداول

تعداد قسمت سریال یک شخص متفاوت مشخص است؟

با توجه به اینکه قسمت 16، قسمت آخر سریال یک شخص متفاوت خواهد بود، این مجموعه متشکل از شانزده قسمت است.

فینال سریال ترکی Bambaşka Biri کی پخش می‌شود؟

اگر قسمت 16، آخرین قسمت باشد، چهارم دی ماه 1402، فینال سریال پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *