زمان پخش سریال در انتهای شب از فیلم‌نت مشخص شد

علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی، منتظر باشید! از سوم خرداد، می‌توانید تماشای جدیدترین اثر اختصاصی فیلم‌نت با عنوان سریال در انتهای شب را آغاز کنید.

قسمت اول در انتهای شب به کارگردانی «آیدا پناهنده» و تهیه‌کنندگی «محمد یمینی»، ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 3 خرداد 1403 از طریق پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. قسمت‌های بعدی این سریال نیز جمعه‌ها هر هفته ساعت 12 ظهر به مخاطبان ارائه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمان پخش سریال در انتهای شب از فیلم‌نت مشخص شد

در انتهای شب داستانی عاشقانه و اجتماعی را روایت می‌کند و زوج اصلی آن «پارسا پیروزفر» و «هدی زین‌العابدین» هستند. فهرست کامل بازیگران این سریال به زودی منتشر خواهد شد. «آیدا پناهنده» و «ارسلان امیری» نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته‌اند. در انتهای شب به عنوان تازه‌ترین محصول اختصاصی فیلم‌نت، نویدبخش تجربه‌ای جذاب و دیدنی برای مخاطبان این پلتفرم خواهد بود.

سریال در انتهای شب

با توجه به سابقه کارگردان و نویسندگان این سریال و همچنین حضور بازیگران مطرحی چون «پارسا پیروزفر» و «هدی زین‌العابدین»، می‌توان انتظار داشت که در انتهای شب به یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب فیلم‌نت تبدیل شود. اگر به دنبال تماشای یک سریال ایرانی جذاب و سرگرم‌کننده با ژانر عاشقانه هستید، در انتهای شب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پخش سریال در انتهای شب از فیلم‌نت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *