تاریخ انتشار انیمه Witch Hat Atelier منتشر شد

نشریه کرانچی‌رول اعلام کرد که حقوق پخش انیمه اقتباسی از مانگای محبوب را به دست آورده و تاریخ انتشار انیمه Witch Hat Atelier را منتشر کرد

مانگای فانتزی Witch Hat Atelier که توسط کمپانی «کودانشا» منتشر شده است، به خاطر داستان جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت و حالا ساخت انیمه آن، می‌تواند نوید‌بخش یک داستان هیجان‌انگیز در تلویزیون ژاپن باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار انیمه Witch Hat Atelier منتشر شد

اگرچه زمان دقیق انتشار انیمه آتلیه کلاه جادوگر هنوز مشخص نشده است؛ اما کرانچی‌رول اعلام کرد که جزئیات بیشتر در مورد این مجموعه در نمایشگاه Anime Expo 2024 که در ماه جولای برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری در مورد استودیو یا تیم سازنده انیمه منتشر نشده، انتظار می‌رود که انتشار آن تا اوایل سال 2025 طول بکشد. «کرانچی‌رول» حقوق پخش انیمه Witch Hat Atelier را برای مناطق مختلف از جمله آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و CIS به دست آورده است.

جزئیات بیشتر در مورد انیمه، از جمله تاریخ انتشار دقیق، در نمایشگاه Anime Expo 2024 منتشر خواهد شد. با توجه به روند تولید، انتظار می‌رود که انتشار انیمه تا اوایل سال 2025 طول بکشد.

این خبر برای طرفداران Witch Hat Atelier که مدت‌ها منتظر اقتباسی انیمه‌ای از این مانگای محبوب بوده‌اند، بسیار هیجان‌انگیز است. «Crunchyroll» به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استریم انیمه، می‌تواند به انتشار این انیمه در سطح جهانی و معرفی آن به مخاطبان جدید کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Witch Hat Atelier چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: epicstream


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *