تیزر انیمیشن Watchmen منتشر شد

کمپانی «برادران وارنر» نخستین تیزر انیمیشن Watchmen ، فصل 1 را منتشر کرد که در آن شخصیت‌های «رورشاخ»، «دکتر منهتن» و سایر قهرمانان حضور دارند.

کمیک نگهبانان پس از موفقیت در اقتباس لایو کشن، حالا به دنیای انیمیشن پا می‌گذارد. امروز، کمپانی «برادران وارنر» از تیزر انیمیشن نگهبانان فصل 1 رونمایی کرد. این انیمیشن اولین قسمت از یک مجموعه دو قسمتی است که این رمان گرافیکی مهم را اقتباس می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن Watchmen منتشر شد

تیزر سریال انیمیشنی نگهبانان ، سبک جدیدی را به نمایش می‌گذارد و از همین نگاه اولیه می‌توان فهمید که این پروژه، ظاهر کمیک بوکی شخصیت‌های اثر اصلی را نیز حفظ کرده است.

با توجه به اینکه فعلا جز تریلر چیز دیگری منتشر نشده، باید منتظر بمانیم و ببینیم این اثر چگونه از آب درمی‌آید. با این حال، در توضیحات تریلر در وبسایت Rotten Tomatoes اشاره‌ای شده که «آدام درایور» جزو صداپیشگان است. امیدواریم جزئیات مشخص‌تر و اطلاعات مربوط به صداپیشگان به زودی منتشر شود؛ اما فعلا می‌توانیم برداشتی از لحن و ظاهر کلی پروژه داشته باشیم.

اقتباس نگهبانان به هر شکلی که باشد، همیشه با بحث و جدل همراه بوده است و این موضوع در مورد هرگونه استفاده از این اثر در دنیای کمیک هم صدق می‌کند. پیش از این شاهد اقتباس سینمایی از «زک اسنایدر» و سریال «اچ‌بی‌او» از «دیمون لیندلوف» بوده‌ایم.

سریال نگهبانان شبکه «اچ‌بی‌او» با استقبال خوبی مواجه شد؛ اما «کیسی بلوز» رئیس شبکه «اچ‌بی‌او» پیش‌تر اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای ادامه سریال وجود ندارد.

«بلوز» به «ورایتی» گفت:

نگهبانان به معنای واقعی کلمه ساخته دست او (لیندلوف) بود. اگر او داستانی را در ذهن نداشته باشد که بخواهد با تمام وجود روی آن کار کند، برایم سخت است که فکر کنم ارزش ساختنش را داشته باشد. این سریال برای ما یک مینی‌سریال فوق‌العاده خاص بود و آن را در فهرست بهترین‌های شبکه اچ‌بی‌او قرار می‌دهم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن Watchmen چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *