زمان و روز پخش سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد + [خلاصه داستان و تیزر]

زمان و روز پخش سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو از پلتفرم نماوا مشخص شده است. همره ما باشید.

زمان و روز پخش سریال سرگیجه

زمان پخش سریال سرگیجه : از ۲۶دی ماه، دوشنبه‌ها

روز پخش سریال سرگیجه : ساعت ۲۰

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

زمان و روز پخش سریال سرگیجه
زمان و روز پخش سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه سریال سرگیجه حامد بهداد

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

این خلاصه‌ای از سریال سرگیجه حامد بهداد است، که به زودی از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. این سریال به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 و 1400 ؛ محبوب های ایرانی و خارجی

داستان به ظاهر معمایی سریال سرگیجه با بازیگران مشهور نشان از یک سریال خوب دارد. پیش از این بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان سریال سرگیجه توانسته بود سریال موفق آقازاده را کارگردانی کند.

کارگردان سریال سرگیجه

سرگیجه یک مجموعه نمایش‌ خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است. بهرنگ توفیقی (متولد ۱۸ اسفند ۱۳۵۵، تهران) کارگردان، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

توفیقی با مهاجرت خانواده به جنوب ایران از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر (استان بوشهر) زندگی کرد و در آنجا دیپلم تجربی گرفت؛ وی سپس برای ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد و در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [1401، 1400 و تمام دوران]

وی کار حرفه‌ای را با بازیگری شروع کرد. همچنین در برخی فیلم‌ها برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده‌است. وی کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. بازیگری را توأم با دستیاری کارگردان از سال ۱۳۷۹ دنبال کرده و در سال ۱۳۹۰ سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد.و در حال حاضر علاوه بر فیلمسازی به آموزش بازیگری هم می‌پردازد.

بهرنگ توفیقی سریال انقلاب زیبا را نقطه عطف و پایه موفقیت خود معرفی کرده‌است و شاید بسیاری از مردم او را با این سریال شناخته باشند.

  • سریال: سرگیجه
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • ژانر: درام، رازآلود
  • سال تولید: ۱۴٠۱
  • سال انتشار: ۱۴٠۱

تیزر سریال سرگیجه

تیزر سریال سرگیجه را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *