جدیدترین و بهترین سریال های پلتفرم فیلیمو + [1402 و تمام دوران]

برای آشنایی با جدیدترین و بهترین سریال های فیلیمو ایرانی و خارجی (با دوبله و زیرنویس فارسی) در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

جدیدترین سریال های فیلیمو

بسیاری از سریال‌های ترکی، کره‌ای، هندی و فیلم‌ها و سریال‌های دیگر نقاط جهان را با زیرنویس و یا دوبله فارسی از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. سریال جیران، برنامه جوکر و شب‌های مافیا 4 از جمله برنامه‌ها و سریال‌های محبوب این شبکه خانگی هستند.

می‌توانید فیلم طنز ایرانی دینامیت و بسیاری از فیلم‌های سینمایی خنده‌دار دیگر را نیز در این شبکه تماشا نمایید. بهترین سریال های نمایش خانگی فیلیمو و پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های خارجی فیلیمو در نوشتار جدید فیگار معرفی شده‌اند. همراه ما باشید تا لیست سریال های فیلیمو را در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ایرانی

بهترین سریال‌های پلتفرم نماوا

بهترین سریال های فیلیمو

لیست سریال های فیلیمو

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های خارجی فیلیمو
پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های خارجی فیلیمو

نسخه فیلیمو برای AndroidTV قابل دسترسی است. با دانلود فیلیمو برای تلویزیون به تماشای سریال های ایرانی شبکه خانگی در واقع بهترین سریال های ایرانی فیلیمو و بهترین سریال های دوبله فیلیمو بنشینید.

بهترین فیلم‌های ایرانی

بهترین رئالیتی شوهای ایرانی

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال بازنده

جدیدترین سریال های فیلیمو
جدیدترین سریال های فیلیمو

سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و خانوادگی می‌باشد. در این سریال صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی و مهدی رکنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

علیرضا کمالی در نقش کارآگاه کیانی درگیر پرونده ای پیچیده میشود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا میکند.

فصل 2 سریال زخم کاری: بازگشت

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

تولید فصل دوم زخم کاری با نام «بازگشت»، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد. ‌در فصل جدید زخم‌کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

برنامه آنساید

جدیدترین سریال های فیلیمو
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
  • اجرا: ابوطالب
  • ژانر: ورزشی و تاک شو

خلاصه‌از از چهار قسمت اول برنامه:

  1. در قسمت اول این برنامه به سراغ بررسی قهرمانی منچسترسیتی در اروپا رفتیم و با سارا عبدالملکی گفت‌و‌گو کردیم.
  2. در قسمت دوم این برنامه به سراغ بررسی مالکان باشگاه هایی که نمی دونن با پولشون چیکار کنن و همچنین وضعیت گزارشگری ورزش‌های مختلف در ایران رفتیم.
  3. تو قسمت سوم این برنامه به سراغ بررسی وضعیت تیم ملی والیبال ایران با حضور پوریا فیاضی، بازیکن‌هایی که به تیم‌های رقیب خودشون رفتن و البته با جهانگیر کوثری درمورد علیرضا بیرانوند و وضعیت مدیریتی تیم استقلال گپ زدیم.
  4. در قسمت چهارم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و همچنین رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان پرداختیم و با غزاله صدر، دختر مرحوم حمیدرضا صدر، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت دکتر صدر به گفتگو نشستیم. همچنین با زهرا قلی‌زاده، لژیونر فوتسال کشورمون، در خصوص شرایط فوتسال و فوتبال زنان در ایران گپ زدیم.

فصل دوم برنامه مهمونی ایرج طهماسب

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به هنرمندی پرداخته‌اند. کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، بهادر مالکی، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه هستند.

سریال حیثیت گمشده

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
جدیدترین سریال های فیلیمو
  • ستارگان: مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی
  • کارگردان: سجاد پهلوان زاده
  • تهیه‌کننده: محمدرضا منصوری
  • ژانر: خانوادگی، درام

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی سروش صحت در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی، سامیار مکنت جو و راحیل فلاح فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود…‌

مسابقه موزیکال معمایی صداتو

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال صداتو به کارگردانی حامد جوادزاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

«صداتو»، یک مسابقه موسیقایی پرمعما و جذاب است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت اجرای آن را به عهده دارد. چهره های آشنایی مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه‌ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می‌زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می‌کند.

سریال نیوکمپ

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۲

سریال پیکولو به کارگردانی علی احمدی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

پیکولو جزیره‌ای جادوییست که در آن موجودات عجیب، غریب و بامزه‌ای زندگی می‌کنند. هرچند وقت یکبار مهمان تازه‌ای در پیکولو سقوط میکند و با داستان‌ها و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود.

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱

سریال آکتور

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
جدیدترین سریال های فیلیمو

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

سریال رهایم کن

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
جدیدترین سریال های فیلیمو

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

سریال یاغی

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
  • ستارگان: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی
  • کارگردان: محمد کارت
  • تهیه‌کننده: سید مازیار هاشمی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

در سریال یاغی که قرار است به زودی از پلتفرم فیلیمو منتشر شود، بازیگر فیلم سینمایی مست عشق “پارسا پیروزفر” و ستاره محبوب ایرانی “طناز طباطبایی” حضور خواهند داشت. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

سریال بی گناه

لیست سریال های فیلیمو
لیست سریال های فیلیمو
  • ستارگان: محسن کیایی، مسعود رایگان
  • کارگردان: مهران احمدی
  • تهیه‌کننده: نوین کارن فیلم
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد. خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب، که ماجرای سریال را شکل می‌دهد. این سریال در حال ساخت است و به زودی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

سریال جیران

بهترین سریال های نمایش خانگی فیلیمو
بهترین سریال های نمایش خانگی فیلیمو
  • ستارگان: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، ستاره پسیانی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، غزل شاکری، رعنا آزادی‌ور
  • کارگردان: حسن فتحی
  • نویسنده: حسن فتحی
  • تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه
  • ژانر: خانوادگی، عاشقانه

در خلاصه سریال جیران، گلاره عباسی گفته است که:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد.

مسابقه شب های مافیا 4

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۱
  • ستارگان:
    • علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا و …
  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • ژانر: اجتماعی، خانوادگی

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند؛ تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. محمدرضا علیمردانی نقش خدای بازی را برعهده دارد و شرکت‌کنندگان را هدایت می‌کند.

در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

برنامه جوکر

فیلیمو برای AndroidTV
فیلیمو برای AndroidTV
  • میزبان: سیامک انصاری
  • کاری از: احسان علیخانی
  • کارگردان: سیدحامد میرفتاحی
  • ژانر: طنز، خانوادگی

رئالیتی شو “جوکر” در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.

برنامه جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

سریال ساخت ایران 3

بهترین سریال های نمایش خانگی فیلیمو
بهترین سریال های نمایش خانگی فیلیمو
  • ستارگان: امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی
  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • تهیه‌کننده: سید امیر پروین حسینی
  • ژانر: کمدی، خانوادگی

غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می‌خواهد. غلام تصمیم می‌گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می‌گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می‌شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می‌اندازند.

در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی‌دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می‌بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه‌ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است.

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰

برنامه نیمه شب با امیرحسین قیاسی

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • کارگردان: امیرحسین قیاسی
  • نویسنده: علی قاسمی، علی بایوردی، حسین هوشمند، محمد غریب، افشار مقدم
  • مجری: امیرحسین قیاسی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

نیمه شب برنامه‌ای است که در آن امیرحسین قیاسی با نگاه طنز، اخبار و رویدادهای روز کشور را بررسی می‌کند. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

سریال نیسان آبی

بهترین سریال های ایرانی فیلیمو
بهترین سریال های ایرانی فیلیمو
  • ستارگان: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • تهیه‌کننده: احسان ظلی پور
  • ژانر: خانوادگی، کمدی

سریال نیسان آبی یکی دیگر از بهترین سریال های فیلیمو در ژانر طنز است. جدیدترین طنز فیلیمو را منوچهر هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون “آینه بغل”، “رحمان ۱۴۰۰” و “من سالوادور نیستم” ساخته است.

نیسان آبی قصه جمشید و رضا است. دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن‌ها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور و نیسان آبی‌اش است. رضا هم عاشق شعر و شاعری است و در رویاهایش خود را شاعری نامدار تجسم می‌کند!

جمشید روی نیسانش کار می‌کند و ریال روی ریال می‌گذارد تا چرخ زندگی‌اش بچرخد که البته سخت می‌چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی‌اش و شغلی بهتر! البته قصه‌ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی‌دارند و مدام آن‌ها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می‌کنند.

سریال ملکه گدایان

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • ستارگان: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین
  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • نویسنده: حامد افضلی، امین محمودی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

برخلاف عاشقانه و مانکن که فرزاد فرزین در آن‌ها نقش جوانی آسمان جل را ایفا می‌کرد، در ملکه گدایان نقش وکیلی شیک پوش را بر عهده دارد؛ خلافکار سنگدلی که زمینه را برای اعمال مجرمانه ملکه فراهم می‌کند و روش‌های متفاوتی برای اغفال آدم‌ها و پیش برد کارها دارد.

ملکه گدایان همانند سریال‌های دیگر حسین سهیلی زاده در رده سریال‌های عامه پسند تلویزیونی قرار می‌گیرد؛ روایت قصه‌ای در بستر ملودرام با استفاده از مایه‌های اجتماعی و تا حدودی جنایی! در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

سریال جزیره

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • ستارگان: محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • نویسنده: علی طالب آبادی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی‌ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌کنند. دست مایه‌ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

سریال میدان سرخ

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • ستارگان: حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • نویسنده: سارا سلطانی، علی مسعودی نیا
  • ژانر: اکشن، هیجان‌انگیز

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌شود؛ غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

سریال شب های مافیا 3

دانلود فیلیمو برای تلویزیون
دانلود فیلیمو برای تلویزیون
  • ستارگان: مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع و …
  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • ژانر: اجتماعی، خانوادگی

همانظور که در بالا اشاره شد، مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند؛ تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. کامبیز دیرباز نقش خدای بازی را در فصل سوم برعهده دارد و شرکت‌کنندگان را هدایت می‌کند.

سریال زخم کاری

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • ستارگان: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه‌کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

داستانی تقریبا جنایی، جنگ میان چند خانواده بر سر قدرت، عشقی که با حرص و طمع مخلوط شده است و عاقبت چندان خوشی در انتظار آن نیست. انتقام، خیانت، خشم، قتل، دروغ، طمع و همه و همه در داستان این سریال که از کتاب زخم کاری اقتباس شده است دیده می‌شود. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 همراه ما باشید.

سریال نارگیل

بهترین سریال های دوبله فیلیمو
بهترین سریال های دوبله فیلیمو
  • ستارگان: مهدی فقیه، شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری
  • صداپیشه: محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبدالهی، مجید آقا کریمی
  • کارگردان: سید ابراهیم عامریان، حمزه صالحی
  • تهیه‌کننده: سید ابراهیم عامریان
  • ژانر: خانوادگی، کودک

هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور!

سریال مردم معمولی

بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
بهترین سریال های فیلیمو ۱۴۰۰
  • ستارگان: رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی و …
  • کارگردان: رامبد جوان
  • تهیه‌کننده: رامبد جوان
  • نویسنده: پویا مهدوی زاده، زهرا افشار
  • ژانر: خانوادگی، کمدی (سیتکام)

مردی به اسم “بردیا برازنده” صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی‌انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، “باربارا برازنده” است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می‌کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد.

امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانواده برازنده از این رو به آن رو خواهد شد. این سریال سیتکام، یکی از بهترین نمونه‌های سیتکام ایرانی است و بسیار خنده دار!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های فیلیمو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *