زمان پخش برنامه جدید ادا اجه و ابراهیم سلیم از شبکه فاکس (Kapımdaki Dedektif)

ادا اجه بعد از حضور در “نقابدار تو کی هستی” در جایگاه ژوری، با برنامه جدیدی به همراه ابراهیم سلیم به اکران بازگشت. زمان پخش برنامه جدید ادا اجه مشخص شد.

زمان پخش برنامه جدید ادا اجه

ابراهیم سلیم بازیگر و مجری ترک، با برنامه “امشب با ابراهیم سلیم” شهرت دارد. این بازیگر در ماه‌های گذشته همین برنامه را برای شبکه فاکس ترکیه اجرا کرد. اما به تازگی به همراه ادا اجه برنامه جدید و متفاوتی را ساخته‌اند که از همان شبکه فاکس منتشر خواهد شد.

ادا اجه بازیگر محبوب سریال سیب ممنوعه است سال گذشته به عنوان ژوری در مسابقه نقابدار تو کی هستی، حضور داشت. این برنامه مشابه ورژن خارجی ساخته شده بود. افراد مشهور با ماسک و پوششی متفاوت در صحنه حاضر شده و آهنگی را می‌خواندند. با اعلام چند سرنخ، هیئت ژوری (با حضور علیجان یوجه سوی، ادا اجه، ملیس سزن و دوعو دمیرکول) باید حدس می‌زدند که شرکت‌کننده چه کسی است؟

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

برنامه جدید ابراهیم سلیم و ادا اجه

زمان پخش برنامه کارگاه در خانه ام
زمان پخش برنامه کارگاه در خانه ام

در برنامه جدید ابراهیم سلیم و ادا اجه بازیگر معروف ادا اجه با سرنخ‌های ابراهیم سلیم از خانه یک چهره مشهور دیدار می‌کند و باید حدس بزند این خانه متعلق به چه کسی است. کارآگاه ادا اجه که سعی می‌کند معمای بازی را حل کند، در هر قسمت به خانه یک سلبریتی متفاوت می‌رود. در حالی که ادا اجه در خانه میزبان گردش و پیش بینی می‌کند، میزبان معروف فرصت تماشای آن‌ها را خواهد داشت.

روز پخش برنامه Kapımdaki Dedektif : هر شنبه

زمان پخش برنامه کارگاه در خانه ام : ساعت ۲۳:۴۵

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *