خلاصه داستان سریال ترکی کبری با بازی چاعتای اولسوی + [زمان پخش از نتفلیکس]

خلاصه داستان سریال ترکی کبری و لیست بازیگران این سریال که قرار است به زودی از پلتفرم نتفلیکس منتشر شود، در ادامه مشخص شده است.

خلاصه داستان سریال ترکی کبری

داستان سریال کبری با بازی چاعتای اولسوی چیست؟ داستان سریال کبری از این قرار است:

گوکهان که در کوچه و پس کوچه های استانبول زندگی می‌کند، به خاطر ازدواج با عشقش زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد. شخصی به اسم کبری در گروهی در فضای مجازی به گوکهان پیام می‌دهد و این پیام‌ها زندگی او را زیر و رو می‌کند. کبری اطلاعات و هشدارهایی در مورد حوادث غیر منتظره‌ای به گوکهان می‌دهد که هیچکس خبر ندارد. با گذشت زمان این پیام‌ها به مسیری تبدیل می‌شود که گوکهان باور دارد برای این راه انتخاب شده است. گوکهان در این سفر حامیان و دشمنانی خواهد داشت.

فیلمبرداری سریال کبری با بازی چاعتای اولسوی آغاز شده است، اما هنوز زمان پخش سریال کبری از نتفلیکس به طور دقیق اعلان نشده است. در صورت اطلاع رسانی زمان پخش سریال کبری از نتفلیکس این مطلب به روز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های اینترنتی ترکی + [از نتفلیکس و دیزنی پلاس تا Exxen]

بهترین سریال‌های ترکی نتفلیکس

تاریخ انتشار سریال ترکی نتفلیکس کبری (Kübra)
تاریخ انتشار سریال ترکی نتفلیکس کبری (Kübra)

در سریال نتفلیکس کبری بازیگرانی چون چاعتای اولسوی، بوشرا دولی، آسلیهان مالبورا، احسن اراوغلو، احمد ممتاز تایلان، نازان کسال، جهان تالای و آیتک شایان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یاعمور و دورول تایلان کارگردان‌های سریال نتفلیکس کبری هستند. فیلمنامه این سریال که برگرفته از رمان افشین کوم به همین نام است، توسط مورات اویورکولاک، رعنا مامتلی اوغلو و بکیر باران صدقی نوشته شده است. تاریخ انتشار سریال ترکی نتفلیکس کبری (Kübra) هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *