تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror مشخص شد !

پس از اینکه تریلر ششمین فصل سریال بلک میرور توسط نتفلیکس منتشر شد، تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror نیز به انتشار رسید.

به تازگی، پس از اینکه تریلر فصل ششم سریال آیینه سیاه توسط نتفلیکس به انتشار رسید، این شبکه، تاریخ انتشار فصل شش Black Mirror را تحت عنوان تاریخ پخش ششمین فصل Black Mirror منتشر کرد.

تاریخ انتشار سریال آیینه سیاه ژوئن 2023 که برابری می‌کند با خرداد ماه 1402، است.

تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror

تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror
تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror, تاریخ انتشار فصل شش Black Mirror

آینه سیاه یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی بریتانیایی است که توسط چارلی بروکر ساخته شده است. اکثر اپیزودهای آن به بررسی تنوع ژانرها می‌پردازند، اما بیشتر آنها در دیستوپیاهای آینده نزدیک با فناوری علمی-تخیلی و نوعی داستان تخیلی گمانه زنی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی و تحلیل بهترین اپیزودهای سریال آینه سیاه

تریلر فصل ششم سریال Black Mirror منتشر شد !

این سریال بر اساس The Twilight Zone ساخته شده است و از فناوری برای اظهار نظر در مورد مسائل اجتماعی معاصر استفاده می کند. اکثر قسمت‌ها توسط بروکر نوشته شده است و تهیه‌کننده اجرایی آنابل جونز درگیر آن است.

تاریخ پخش ششمین فصل Black Mirror

در ادامه می‌توانید تصاویری از بازیگران اصلی قسمت‌های فصل شش را ببینید:

تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror
تاریخ پخش فصل ششم سریال Black Mirror, تاریخ انتشار سریال آیینه سیاه

فصل ششم Black Mirror در ژوئن امسال بازمی‌گردد و غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین فصلی خواهد بود که تاکنون پخش شده است. همیشه یک عنصر غیرمنتظره در تاریکی و گلچین این سریال آنتولوژی وجود داشته است، اما با فصل ششم، خالق چارلی بروکر به Tudum می‌گوید که حتی خودش را غافلگیر کرده است. او درباره این فصل می‌گوید:

من همیشه احساس می‌کردم که Black Mirror باید داستان‌هایی را به نمایش بگذارد که کاملاً از یکدیگر متمایز باشند و مردم و من را غافلگیر کنند وگرنه چه فایده‌ای دارد؟ این باید سریالی باشد که به راحتی قابل تعریف نباشد و بتواند خود را دوباره اختراع کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *