زمان پخش سریال طنز جدید دادزن + [تیزر و خلاصه داستان]

سریال طنز جدید دادزن به کارگردانی سیامک خواجه وند به تازگی از شبکه خانگی به نمایش درآمده است. برای اطلاع از زمان پخش سریال دادزن همراه ما باشید.

سریال دادزن قصه جوان عاشقی است که برای رسیدن به عشقش با چالش‌هایی عجیب روبرو می‌شود. سریال دادزن تجربه‌ای جدید در نمایش خانگی است که با حضور چهره‌های سینمایی که کمتر آن‌ها را در قالب بازیگر طنز دیده‌ایم، در ژانر کمدی ساخته شده است.

دادزن روایتگر ماجرای زندگی یک جوان است که در مسیر زندگی با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شود و با آدم‌های زیادی در این میان ارتباط برقرار می‌کند که هر کدام داستان تازه‌ای برای او رقم می‌زنند.

روز و ساعت پخش سریال دادزن : هر شنبه صبج

زمان پخش سریال دادزن

روز و ساعت پخش سریال دادزن
روز و ساعت پخش سریال دادزن

سریال دادزن به تهیه‌کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی سیامک خواجه‌وند، محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط سیامک خواجه‌وند می‌باشد که قرار بود در پاییز ۹۹ منتشر شود اما برای 1402 برنامه ریزی شد.

محمد شهبازی تهیه‌کننده سریال دادزن گفت:

تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌هایی در تهران انجام شد و به احتمال فراوان با شروع فصل پاییز اولین قسمت از این سریال روانه بازار می‌شود.

خلاصه داستان سریال دادزن

خلاصه داستان سریال دادزن
خلاصه داستان سریال دادزن

قصه سریال درباره جوانی است که شغل‌های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می‌رسد و در این مسیر با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. داستان از بطن جامعه گرفته شده‌است و قصد ندارد مروج اشرافی گری باشد.

دادزن قصه جوانی است که در جریان زندگی دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود و پای آدمهای زیادی را به زندگی او باز می‌شود که هر یک داستانی در پی خود دارند. شخصیت‌های داستان دادزن نزدیکی خاصی با ما دارند هر کدام از آنها را در اطراف خود به راحتی می‌توانیم ببینیم، از نظر شخصیت پردازی سریال از حالت فانتزی خارج می‌شود و کمدی در بطن یک زندگی معمولی جریان پیدا می‌کند.

بیوگرافی بازیگران سریال دادزن

بازیگران سریال دادزن
زمان پخش سریال دادزن

بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، رضا فیاضی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، محمدرضا رهبری، مریم قجر، علیرضا مهران، افشین سنگ‌چاپ، پروین ملکی، سیروس سپهری، بهنوش بختیاریو بازیگر نوجوان؛ آریا شهبازی از بازیگران سریال طنز دادزن هستند.

بهرنگ علوی

بیوگرافی بازیگران سریال دادزن
بیوگرافی بازیگران سریال دادزن

بهرنگ علوی (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۹،تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی دریافت کرد. همچنین، کاندیدای بازیگر مکمل مرد در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی شد.

بهرنگ در یکم فروردین ماه ۱۳۵۹ در بیمارستان آزادی تهران به دنیا آمد. وی تک فرزند از یک خانواده سه نفره اصالتا اهل آمل است. پدر او فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است. وی مجرد است و دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی با کامپیوتر می‌باشد. همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ‌التحصیلان مؤسسه فرهنگی – هنری کارنامه است.

نسرین مقانلو

بیوگرافی بازیگران سریال دادزن
بیوگرافی بازیگران سریال دادزن

نسرین مقانلو (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. او پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید.

وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

علیرضا خمسه

بیوگرافی بازیگران سریال دادزن
زمان پخش سریال دادزن

علیرضا خمسه‌نیا (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری ایرانی است. او بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ برای بازی در بیست توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کند. او در پنج فصل از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۷) در نقش باباپنجعلی حضور یافته‌است.

تیزر سریال دادزن

  • ژانر سریال طنز جدید دادزن : کمدی، درام، اجتماعی
  • کارگردان : سیامک خواجه وند
  • سال ساخت : 1399
  • سال انتشار : 1402

تیزر سریال دادزن را تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *