همه چیز درباره مینی سریال طنز فورجی + مصطفی آزاد کیست؟

برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال فورجی که به تازگی از کانال یوتیوب مصطفی آزاد پخش می‌شود و آشنایی با بیوگرافی مصطفی آزاد فورجی همراه ما باشید.

سریال فورجی (۴G)، مینی سریال ایرانی به کارگردانی مصطفی آزاد در ژانر طنز اجتماعی و کمدی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شد.  این مجموعه نمایشی به نویسندگی مشترک مصطفی آزاد و آرمین ترابی در ۸ قسمت ساخته شده است.

در فیگار بخوانید:

بهترین فیلم‌های ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی

بازیگران سریال فورجی از دوستان و بازیگران یا سابقه تئاتر می‌باشند که برخی از آن‌ها از هنرمندان تئاتر مشهد و سبزوار برای ایفای نقش در این سریال دعوت شدند.

فورجی مصطفی آزاد کیست‌

بیوگرافی بازیگران سریال فورجی
بیوگرافی بازیگران سریال فورجی

اگر شما هم عبارت فورجی مصطفی آزاد کیست‌ را جست و جو می‌کنید، باید بگوییم که فورجی نام سریال جدیدی است که از کانال یوتیوب مصطفی آزاد منتشر می‌شود. کنجکاو بیوگرافی مصطفی آزاد فورجی هستید؟

مصطفی آزاد کمدین و بازیگر اینستاگرامی است که سازنده کلیپ های طنز در اینستاگرام و یوتیوب بوده که تاکنون ویدئوهای زیادی در قالب کلیپ طنر ساخته و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. او یکی از چهره های معروف در فضای مجازی است که اخیرا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و سابقه همکاری با بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارد.

مصطفی آزاد در طول فعالیت‌های هنری خود تاکنون مینی سریال دوراهی، مینی سریال دلکو و چندین کلیپ طنز را ساخته است که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. او از چند ماه قبل پیش تولید مینی سریال‌فورجی را آغاز کرده و در نهایت در خرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق پیج اینستاگرام وی و یوتیوب پخش شد.

آرمین ترابی

مینی سریال فورجی مصطفی آزاد
مینی سریال فورجی مصطفی آزاد

او نیز یکی از بازیگران تئاتر مشهد است که در این سریال طنز به ایفای نقش پرداخته است. آرمین ترابی نیز در نویسندگی سناریو این مجموعه دست داشته است. آرمین ترابی فیلم‌نامه نویس است و در دلکو به هنرنمایی پرداخته.

در فیگار بخوانید:

بهترین سریال‌های طنز ایرانی

بهترین سریال‌های ایرانی

روز و ساعت پخش سریال فورجی

مینی سریال فورجی مصطفی آزاد
روز و ساعت پخش سریال فورجی

مینی سریال فورجی مصطفی آزاد روزهای شنبه تا دوشنبه در کانال یوتیوب مصطفی آزاد و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در پیج اینستاگرام وی منتشر میشود.

زمان پخش سریال فورجی از اینستاگرام

روز پخش سریال فورجی : سه‌شنبه و جمعه‌ها

زمان پخش سریال فورجی از یوتیوب

روز پخش سریال فورجی : دوشنبه و پنجشنبه‌ها

خلاصه داستان سریال فورجی

مینی سریال فورجی مصطفی آزاد
مینی سریال فورجی مصطفی آزاد

در خلاصه داستان سریال فورجی آمده است:

داستان این سریال درباره اینترنت و شبکه های موبایل ۴G با نگاه طنز است که با مشکلاتی مواجه شدند و در گیرودار این چالش ماجراهای جالبی رخ میدهد. بازیگران با لهجه مشهدی به جذابیت این سریال اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *