تیزر رسمی فصل هفتم سریال Elite محصول نتفلیکس [+زمان پخش]

تیزر رسمی فصل هفتم سریال Elite محصول نتفلیکس منتشر شد. در ادامه ضمن اطلاع از زمان پخش فصل هفتم سریال الیت ، به تماشای این تیزر بپردازید.

فصل اول سریال الیت دارای هشت قسمت بود و در سال 2018 از شبکه نتفلیکس پخش شد. فصل دوم سریال الیت در سپتامبر 2019 منتشر شد. با توجه به مخاطبان بالای این سریال فصل های سوم، چهارم، پنجم و ششم نیز ساته شدند. آغاز پخش فصل 6 از 18 نوامبر 2022 آغاز شده است.

با توجه به روند گذشته فصل های بعدی حدوداً بین شش ماه تا یک سال بعد از فصلل قبلی منتشر شده‌اند. عمر آیوسو در فصل جدید نقش عمر شانا را بازی خواهد کرد. عمر در فصل های 1 تا 5 سریال ظاهر شد، اما در فصل 6 حضور نداشت. همچنین نادیا ال سعیدی در نقش سونیا که در فصل 6 با او آشنا می شویم نیز در فصل 7 حضور دارد. تیزر فصل 7 سریال الیت را در ادامه تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نخستین تیزر رسمی از سریال Berlin اسپین‌آف سریال Money Heist

تیزر رسمی فصل هفتم سریال Elite

تیزر فصل هفتم سریال الیت را تماشا نمایید:


تاریخ انتشار سریال Elite

تیزر فصل 7 سریال الیت را تماشا نمودید. زمان پخش فصل هفتم سریال الیت مشخص شد. سریال درام اسپانیایی الیت (Elite) با فصل دیگری بازخواهد گشت. سریال الیت داستان زندگی دانش آموزان منحصر به فردی را شرح می دهد که داستان های جذاب و غافلگیرکننده ای برای آن ها اتفاق می افتد.

در اکتبر 2022، نتفلیکس تایید کرد که فصل هفتم سریال Elite با ستاره های جدیدساخته می شود، بازیگران سریال الیت از جمله الخاندرو آلباراسین، نادیا آل سعیدی، ماریبل وردو، میرلا بالیچ، فرناندو لیندز، ایوان مندز، گلب آبروسیموف در فصل 7 حضور دارند.

زمان پخش فصل هفتم سریال الیت
تیزر فصل هفتم سریال الیت

تاریخ انتشار سریال Elite : ١۴٠٢/٠٧/٢٨

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *