نخستین تیزر رسمی از سریال Berlin اسپین‌آف سریال Money Heist

اولین تیزر رسمی سریال Berlin منتشر شد. سریال برلین اسپین آف سریال سرقت پول محصول جدید استریم نتفلیکس است که به زودی منتشر خواهد شد.

اولین تیزر سریال Berlin اسپین آف سریال مانی هیست محصول جدید استریم نتفلیکس منتشر شد. الکس پینا، خالق سریال اصلی، شورانر این اسپین‌آف نیز هست و همچین استر مارتینز لوباتو (از نویسندگان سریال Money Heist و از خالقان سریال Vis a Vis) یکی از نویسندگان سریال «برلین» می‌باشد.

همزمان با انتشار اولین تیزر سریال Berlin اسپین آف سریال مانی هیست مشخص شد که این سریال در دی ماه 1402 منتشر خواهد شد. پدرو آلونسو بازیگر، نویسنده و هنرمند اسپانیایی متولد 21 ژوئن 1971 برابر با 31 خرداد 1350 است.

او بیشتر به خاطر ایفای نقش برلین در سریال خانه کاغذی و دیگو مارکیا در سریال Grand Hotel شناخته می‌شود. برخی از آثار او در سال‌های اخیر عبارتند از سریال La embajada محصول 2016، سریال مکزیکی Diablo Guardián محصول 2018 و فیلم تریلر معمایی The Silence of the Marsh.

اولین تیزر رسمی سریال Berlin


سریال اسپین آف خانه کاغذی بر شخصیت برلین، آندرس دی فونولوسا، با بازی پدرو آلونسو (Pedro Alonso)، تمرکز دارد. برلین یکی از محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و مرموزترین شخصیت‌های سریال خانه کاغذی بود که بدون شک پتانسیل آن را دارد تا سریالی مختص خود را داشته باشد. او در سرقت از ضرابخانه نقش رهبری تیم را برعهده داشت و یکی از طراحان نقشه سرقت از بانک ملی اسپانیا بود.

نتفلیکس در نوامبر 2021 (آذر 1400) خبر ساخت سریال Berlin 2023 را منتشر کرد. الکس پینا (Alex Pina) خالق سریال Money Heist به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال انتخاب شده است. در حال حاضر انتظار می‌رود در 29 دسامبر 2023 (8 دی 1402) شاهد انتشار سریال برلین از نتفلیکس باشیم. شبکه نتفلیکس به تازگی تیزر سریال برلین ۲۰۲۳ را منتشر کرد و همزمان با آن در توییتر نوشت:

سرقتی جدید در شهر عشق رخ می‌دهد. برلین از دنیای خانه کاغذی دسامبر امسال به نتفلیکس می‌آید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *